Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
jdu pro radu. Pokazil se nám notebook Acer, nebo spíš zasekává se ventilátor, ten škrkot a hukot je docela síla. Máme ho už v prodloužené záruce, tak jsme si volali na zákaznickou linku. Mysleli jsme si že nám najdou nejbližší servis od nás (v našem případě Zlín, max Vsetín) a že si pro něj přijedou sami. Místo toho nám paní poručila notebook poslat až do Ostravy, vysypala na nás spoustu příkazů a víceméně zbavení se odpovědnosti za námi poslanou věc a vše si máme udělat sami. Todle nás docela zarazilo, protože s hodou okolností se pokazil notebook i kamarádce a v jejím případě si pro něj přijeli sami a sami si ho i dovezou, berou veškerou odpovědnost na sebe. Dozvěděli jsme se dokonce i v konkurenčním obchodě že takhle by se chovat neměli. Pokud jsme v prodloužené záruce o vše by se měli postarat oni, at jde o cokoli. Teď jsme docela na vážkách, poslat si ho sami a čekat co se bude dít a smířit se s tím že nám vrátí ve finále šrot a my se nebudeme moct nijak bránit, nebo se vykašlat na záruku a najít si servis tady u nás, kde si pro něj sami přijedou, nebo můžeme si dovézt i osobně?
Po této zkušenosti mám docela strach si ještě někdy prodlouženou záruku dát
Děkuji za odpovědi
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.