Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Outlook neodesílá poštu

Od: georgie* odpovědí: 8 změna:

Dobrý den, přeposílám přes Outlock různé složky, recepty, svým známým, ale pošta jim nedojde. Zůstane ve složce "pošta k odeslání", ani není ve složce "odeslaná pošta". Můžete mi poradit, co dělám špatně a nebo proč mi nejde pošta odeslat? Děkuji předem za odpověď.

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


2x

Nejspíš máte na mysli Outlook, nikoliv Outlock. Podívejte se na nastavení SMTP serveru. Tam bude chyba.

georgie*

Můžete mi poradit, jak to postupně nastavit?

Jakého máte poskytovatele emailové schránky? Jestli Seznam nebo Email, tak návod najdete tady: napoveda.seznam.cz/... Někteří poskytovatelé internetu (viděl jsem u wifi poskytovatelů) mají vlastní SMTP. To by mělo být uvedeno ve smlouvě.

 


2x

Nastavení SMTP je OK? Máte zatrhnuto (každej poskytovatel to nepožaduje) server vyžaduje ověření a vyplněno nastavení?

 


0x

To mluvíš o Outlook Expressu?

 


0x
Nastavení pro odesílání je v pořádku? Je jiný než pro příjem pošty.
georgie*

Pravděpodobně ho mám špatně nastavený. ale nevím jak to nastavit

 


0x

vpravo dole by to mělo vypsat nějakou chybovou hlášku - tedy po kliknutí na ikonku. viz obrázek. Po kliknutí pravým tlačítkem zvolit PODROBNOSTI.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]