Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Podpora výrobce / prodejce

Od: greenbull* odpovědí: 2 změna:

Ahoj,

ohledně elektroniky se docela orientuji ale mám teď jeden problém. Rok zpátky jsem zakoupil střihovou kartu Avermédia která má na zapnutí nahrávání externí USB tlačítko. Bohužel při stěhování jsem ho samozřejmě ztratil a ono skončilo snad někde v bermudském trojůhelníku A teď k mému problému. Díval jsem se na českém internetu a nikde jsem náhradní tlačítko nenašel. Takže jsem se jal kontaktovat podporu a zeptal se kde lze náhradní USB tlačítko sehnat. Oni mi tvrdí že samostatně tlačítko zakoupit nelze jen kompletně novou kartu a nebo používat klávesovou zkratku které mě ovšem nevyhovuje. A mě by zajímalo není nějak náhodou ošetřené zákonem že výrobce má podporovat náhradními díly určitou dobu svůj produkt? Sice funkčnost karty není omezena ale díky absenci tlačítka se mi velice zhoršilo pohodlí její používání. Díky za každou odpověď.

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

5woral9d

2x

Dříve bylo v zákoně, že "výrobce" musel dodávat na trh 5let náhradní díly. Toto bylo zrušeno.

O žádném jiném nařízení nevím.

Takže smůla.

greenbull*

Tak díky za odpověď. To je fakt smůla.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]