Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Neustále obsazený IP telefon

Od: reunion odpovědí: 2 změna:

Dobrý den, zřídil jsem si u 8O2.cz pevnou linku. Dříve jsem ji měl u O2 a chtěl jsem si číslo nechat. Mám přenosný analog telefon, takže jsem koupil VOIP bránu vše připojil, ale nesvítí mi ledka, kde je připojen kablik k telefonu.

Prostě když na to číslo zavolam třeba z mobilu tak se linka tváří jako obsazená. Volal jsem poskytovateli internetu, zda mi to nějak neblokuje..Prý ne, tak jsem volal na 802.cz a neměl jsem to číslo přiřazené.

Tak jsem si ho tedy přiřadil, vše maj v systému, ale linka stále hluchá. Čím to může být? Manželka říkala, že můžou mít nějakou dobu než se to ativuje. Páč dnes jsem to číslo aktivoval. Tak nevím co je špatně. Nemá někdo podobnou zkušenost? Díky REunion

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x

Myslím si že problém je v nastaveni brány

. 802.cz/...

 

111®

0x

koukněte na stránkách 802.cz na provisining...která zařízení podporují, případně to jde pomocí toho provisivingu nastavit dálkově...každopádně nezapomeňte restartovat bránu po nastavení odpojením napájení a po 20s zase zapněte..

doporučuji kouknout u mne, telefon.unas.cz/...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]