Nejste přihlášen/a.
Zdravim,
mam na Facebooku teprve asi mesic stranky sveho maleho e-shopu, posledni dny mi jeden nespokojeny zakaznik pise pod prispevky nesmyslne komentare, dela reklamu na konkurenci apod. Zablokovat mu komenty nepomaha - udela novy FB ucet a pokracuje... nejde se takovychto prudicu nejak nadobro zbavit? Pomuze treba nejake nahlaseni primo na Facebooku nebo tak neco? Dekuji za rady.
Blokováním nebo mazáním komentářů nespokojeného zákazníka docílíte právý opak toho, oč Vám jde.
Proč s ním na té zdi normálně nekomunikujete? U čtenářů získáte mnohem víc, než smazáním nesouhlasných příspěvků.
Já bych s ním věřejně (na zdi) rozebrala, s čím/proč není spokojen, třeba mu pomůžete najít řešení a získáte tak naopak zákazníka spokojeného ...
---- Pokud ale trváte na svém, nahlaste jej i s jeho e-mailem na FB. Ovšem obávám se, že ani to nepomůže, protože založení nového e-mailu je ještě rychlejší než založení nového účtu na FB.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.