Nejste přihlášen/a.
Zdravím ve spolek,
jako jeden z routerů používám i TP-Link TL-WR340GD, všechno fungovalo v pořádku a z ničeho nic mi přestaly jít všechny porty na routeru.
Když připojím LAN kábl do router kamkoliv, tak router vůbec na ten kábl nereaguje. přes wifi se do administrace routeru dostanu, ale na LAN ani WAN port router nereaguje.
Stalo se někomu něco podobného nebo neví někdo jak tento problém vyřešit?
Předem děkuju za odpověď
Dobrý den, a odpojení routeru od el. sítě a znovu zapojení nebo jeho reset nepomůže? Zdravím!
doplněno 13.10.13 21:05:Zkoušel jste připojit i jiný PC nebo NTB, jestli neodešla sítová karta v PC. Nebo, zda není zakázaná v Ovládacích panelech / Systém (chybová hláška), případně v BIOSu.
doplněno 13.10.13 22:08:Tak, bohužel, už nevím. Já jsem jen měl zkušenost, že když odešla sít. karta v PC, tak jsem nic nepoznal, resp. svítila na ní i dióda a OS nehlásil žádnou chybu - jen na modemu dióda nesvítila.
Ano něco podobného se mi stalo minulý týden u jednoho klienta (ačkoli tyto věci standardně nedělam), nabídl jsem se, že mu s tím pomohu. Problém byl podobný - hodnota povolených portů padala pokaždé na DISABLED. nepomohlo ani přehrát firmware ani soft restart ani hard restart ani tovární nastavení. nakonec se vyměnil VDSL modem (který byl naštěstí ještě v záruce) a bylo po problému. TP-LINK má pravděpodobně obecně problém s porty
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.