Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, mám noteboook na reklamaci již potřetíse stejnou závadou, dnes mi ale ze servisu volali, že v tom nemůžou nic najít, žádnou závadu HW. Tak jsem jim znova popsala problem,ale nevím co mám dělat. To mi ten výrobek vrátí s tím, že tam nic není? I když se ten počítač skoro nedá používat a ta závada tam je?
Neustále zamrzani systemu i nekolikrat za hodinu, kdy se to v hodne pripadech rekneme po 5 minutach cekani muselo vypnout natvrdo, a jeste dalsi veci, ktere teda nebyli tak vazne jako tohle. Pritom jsem si jista, ze to rozhodne neni virem nebo cimkoliv jinym, protoze to bylo nekolikrat preinstalovavane a delalo to i kdyz byl notebook uplne cisty, bez jedinneho doinstalovavaneho programu nebo dat.
Tohle bych tipoval hlavně na RAMku nebo konflikt RAM mezi 2 moduly. Dělalo to od začátku nebo až poslední dobou.
no já ten notebook mám od listopadu lonského roku, dělalo mi to dá se říct po dvou měsících to začlo blbnout, ale to se to zaseklo jednou za den dva, oni dneska psali email, že nemůžou nic najít, že RAMka je v pořádku, tak se bojím, že mi ho vrátí, což bych nerada, abych ho přinesla domů, použivala týden a pak to samé, jak se mi to stalo při 1. reklamaci kdy ho vrátili ještě v horším stavu než byl..
zkuste je požádat o čistou instalaci windows se všemi ovladači,
při tom by se závada mohla projevit. A otestovat nějakými kontrolními programy benchmarky zda počítač při zátěži nepadá.
Jestlu umíš číst, OS byl přeinstalován už několikrát (myslím, že jednou se na to i tady ptala).
jednou jsem přeinstalovávala sama, dvakrát oni, čistá instalace dokonce dělali i aktualizaci BIOSu ..
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.