Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace HDD

Od: jakoaaa odpovědí: 8 změna:

Zdravim. Pred zhruba pul rokem jsem u CZC koupil pevny disk, bohuzel tento tyden zacal zlobit a po jeho analyze jsem zjistil, ze na disku je zhruba 100 vadnych sektoru. Chtel bych vedet, jestli se to povazuje za neopravitelnou zavadu a tudiz mam narok na vraceni penez. Mam v planu to udelat tak, ze si objednam disk novy a za ten vadny si necham vratit penize. Jednak budu mit novy disk hned, a jednak bych na tom neco vydelal, protoze disk za posledni pulrok o nekolik stovek zlevnil...

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

ladinpraha*

0x

Naplánované to máš hezky, ovšem realita bývá často jiná. Napřed musíš uplatnit reklamaci a pak už záleží na CZC, pokud ji přijmou, jestli rovnou vymění, případně vrátí peníze nebo pošlou HDD na expertízu.

doplněno 03.10.13 19:55:

Tušíš správně.

 


0x

Na posouzení reklamace mají třicet dní tuším.

 

praivo*

0x

Vadné sektory co já vím nejsou opravitelné, takže by to uznal měli. Ale můžou trvat na výměně za jiný kus, možnost vrácení peněz je myslím povinná až u třetí reklamace.

jakojaaa

To platí u odstranitelné závady.

Jste oba na půli cesty. Kupující má právo v případě neopravitelných závad na výměnu věci nebo vrácení peněz. Tkže má právo na to či ono a a vykládám si to tak, že záleží na něm, jak se rohodne.

jh11

Není to jednoznačné,

co je vlastně formátování disku?

Je to označení oblasti disku, někdy i kontrola disku do které je možno ukládat a číst.

Takže s oblastmi, kde to není možné se počítá vždy.

Vadné sektory se mohou projevit díky povrchu disku, nebo mech. poruše raménka s hlavou.

Každý výrobce disku poskytuje servisní programy pro kontrolu a opravu disku.

A tyto jsou směrodatné pro reklamačního technika, když označí disk jako vadný

je zasílán výrobci.potom by měl technik postupovat podle reklamačního řádu a smluvních podmínek prodejce.

 


0x

Prakticky vše kupuji v CZC, ale reklamace jsou na infarkt. Technici se zákazníkem jednají jako s debilem, co slíbí - nikdy nedodrží. Ale šéf reklamačního oddělaní je férový ... ale než se k němu dostanete ... Na maily - reakce od nich? ... jako by nevnímali oprávněné požadavky zákazníka. Já jim musel 2x s řevem do telefonu číst jejich reklamační řád až pak mi vyhověli. Velmi dobrý obchod, ale tímhle si kazí pověst. Držím palce

praivo*

Taková Alza je přesně totéž.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]