Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Emaily se nezobrazí

Od: iva520 odpovědí: 9 změna:

Dobrý večer,moc prosím jestli by jste mi někdo mohl poradit... Když se přihlásím do mailu tak se otevře a pak to už jen dokola načítá a maily nenaskočí,ani třeba za dvě tři hodiny .A jiné stránky se sice načtou ale trvá to dlouho..Zkusila jsem už všechno co mě napadlo,pc zavirovaný není a je vyčištěný od prachu...Moc děkuji za každou radu a pomoc! Iva

 

 

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

ben®

2x

Dobrý den, pokud není chyba v připojení k internetu, tak zkuste jiný prohlížeč nebo vyčistit mezipamět a cookies toho současného (v jeho nastavení). Mohlo by to pomoci. Zdravím!

doplněno 28.08.13 22:12:

P.S. Právě jsem se dozvěděl, že Seznam má dnes nějaké výpadky. Ale, Váš problém bude asi starší.

doplněno 28.08.13 22:24:

Obecně - spustíte prohlížeč (MIE, Firefox nebo Opera či jiný). Nahoře na liště najdete možnost Nastavení (nebo něco takového). Tam budete hledat záložku a tlačítko "Vyčistit mezipamět" a "Odstranit cookies". A to uděláte - jde jen o vymazání záznamů a nejedná se o ztrátu dat.

iveta520

Děkuji ,ale kdyby jste mi mohl prosím ještě poradit jak na to...postup jak vyčistit mezipamět a cookies. Nejsem zrovna profík

přes pc .Díky moc.

iva520

Moc díky ,jdu na to.

iva520

Tak bohužel jsem větší antitalent než jsem myslela...prošla jsem na liště co šlo,ale Nastavení jsem nenašla . Prošla jsem i jiné možnosti kde by to mohlo být,ale nenašla jsem .

ben®

Dobrý den, asi jsem se měl zeptat hned - jaký používáte prohlížeč (jméno programu)? Každý má někde nějaké nastavení, tak tam musí být. Zdravím!

doplněno 28.08.13 23:41:

Také mám Firefox - máte tedy dobrý vkus . Jenže, já mám verzi pro OS Linux. Ale, nahoře je lišta - tam najdete (asi) Úpravy / Předvolby.. A tam budete hledat možnost Správa cookies a Nastavení diskové mezipaměti. A použijete tlačítko Vymazat. Hodně štěstí při hledání. Musí to tam být!

iva520

Mám Mozilu Firefox ..taky zdravím a děkuju za trpělivost!

 

hop®

2x

Upřesněte na jakém serveru máte mailovou schránku (seznam.cz, volny.cz, gmail.com...)

Upřesněte, od kdy tento problém je, jestli přišel sám od sebe, nebo je to následek čištění od virů nebo luxování - neinstalovala jste v době poruchy nějaký nový program?

Máte počítač chráněný antivirem a dalšími programy?

iveta520

Mám ji na seznam.cz Tento problém trvá asi 5 dnů a řekla bych že to začalo samo od sebe . V té době jsem žádný nový program neinstalovala . Antivir mám ale jinak už nic jiného. Před cca měsícem jsem si instalovala jen Advanced SystemCare 6 ,nemám představu jestli je potřeba více programů na ochranu..

hop®

Na ten ASC jsou různé názory, já s ním nemám dobré zkušenosti. Je to program na čištění počítače, ne na ochranu, na to jsou jiné programy. Na ochranu mám AVG a SpyBot, na čištění Ccleaner, a jsem spokojen. ASC občas vyčistí i něco, co by mělo v počítači zůstat...

A o serveru seznam.cz se raději nebudu zmiňovat, už před lety jsem ho opustil, protože i na technické podpoře mi sdělili, že neumí fungovat tak jak je potřeba...

Bohužel jsem asi moc neporadil, ani moc nepomohl, omlouvám se...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]