Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Ztráta kolonky Přeposlat u emailu

Od: marki* odpovědí: 4 změna:

Dobrý den, poraďte prosím někdo, ztratila se mi kolonka Přeposlat u emailu. Nemohu přeposílat emaily. Víte někdo co s tím? Díky

 

 

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

terra483*

0x

zdravím,
nevím jestli pomůžu... Když si otevřu složku "doručené", zobrazí se mi všechny maily. Nad nimi mám pouze "přesunout ","označit ", "smazat", "spam". Teprve potom, co si jednotlivý mail otevřu, naskočí i okénko "přeposlat". Nevím, jak je to u jiných OS, mám Win7.

 

praivo*

0x

Hlavně by to chtělo napsat, jestli používáš klienta (např. Thundebird) nebo webové rozhraní a u jakého poskytovatele (Seznam, Centrum, Google, Yahoo!...) tu schránku máš.

 

iz*

0x

Neztratila. Já mám e-maily u různých poskytovatelů a u všech je možnost "přeposlat" až v otebřeném e-mailu.

marki*

To vím, vždy když jsem ho otevřela tak tam bylo a teď není, četla jsem různé diskuse, a naposledy v červnu 2013 tam bylo od lidí uvedeno, že mají ten samý problém.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]