Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
měla bych dotaz týkající se opakované reklamace notebooku. V roce 2009 (v dubnu) jsem zakoupila notebook, u kterého se v říjnu projevila závada LCD panelu - byl následně vyměněn. Tatáž závada byla reklamována v březnu 2011, opět proběhla výměna LCD panelu. Potřetí jsem šla reklamovat stejnou závadu v únoru 2013, s tím že žádám o odstoupení od smluvy (vrácení peněz).
Prodejce, ale reklamaci vyřídil tím že opět vyměnil LCD panel s tím, že na vrácení penez nemám nárok. A že pokud mám stížnost mám se obrátit na vedoucího reklamace.
Měla jsem za to, že při 3 opakované závadě mám nárok na vrácení peněz. Tak by mě zajímalo, jestli prodejce nepochybil.
Děkuji.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.