Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Opakovaná reklamace

Od: wendy44 odpovědí: 2 změna:

Dobrý den,

měla bych dotaz týkající se opakované reklamace notebooku. V roce 2009 (v dubnu) jsem zakoupila notebook, u kterého se v říjnu projevila závada LCD panelu - byl následně vyměněn. Tatáž závada byla reklamována v březnu 2011, opět proběhla výměna LCD panelu. Potřetí jsem šla reklamovat stejnou závadu v únoru 2013, s tím že žádám o odstoupení od smluvy (vrácení peněz).

Prodejce, ale reklamaci vyřídil tím že opět vyměnil LCD panel s tím, že na vrácení penez nemám nárok. A že pokud mám stížnost mám se obrátit na vedoucího reklamace.

Měla jsem za to, že při 3 opakované závadě mám nárok na vrácení peněz. Tak by mě zajímalo, jestli prodejce nepochybil.

Děkuji.

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

vosikac*

0x

Ano, ale tatáž závada se musí projevit 3x v záruční době 2 let.Po té máte záruku 2 roky pouze na vyměněný díl, ve Vašem případě LCD panelu.

wendy44

takže můžu být ráda, že jakžtakž mi LCD zpravili a bez poplatku?

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]