Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Špatné zkušenosti - MIDODA

Od: pavel* odpovědí: 1 změna:

Dobrý den,

ten samý problém reším s tímto portálem v současnosti. Zatím nám nikdo od nich neodpověděl.

Také jsme se v domění registrovali zdarma. Následně nám přišla faktura na tyto "Volitelné služby".

Žádnou smlouvu jsme neobrželi a ani nepodepsali.

V současné době nám přišly už dvě faktury a nevím co méme dělat.

První na 450,- Kč, druhá na 998,-Kč

Předem děkuji za radu.

 

 

1 odpověď na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

ohneta*

0x

Mrkněte sem

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]