Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Neustálé padání internetu

Od: kosmeister odpovědí: 5 změna:

Zdravím,

Mám takový problém s internetem od O2. Nedávno nám navýšili rychlost a s tím přišel i nový modem. Konkrétně \Huawei HG622u\. Od té doby internet neustále vypadává. Občas na půl minuty, občas na půl hodiny.

Jednoduše přestane svítit okénko \INTERNET\. Ostatní normálně svítí, tak jak mají. Okénko \WLAN\ svítí neustálě, ale pokud se zkusím napojit přes WIFI, tak hlásí, že WIFI funguje, ale napojit se nejde. Okénko \DLS\ občas problikne, ale jinak také svítí..

Když už mi došla trpělivost, zavolal jsem na podporu a poslali k nám technika. Bohužel jsem nebyl doma, když přijel. Bylo mi sděleno, že nejspíše pouze vyměnil switch, který rozděluje telefon od kabelu k modemu. Tot vše.. Hned druhý den na to internet vypadával znovu!

Už si vážně nevím rady a prosím o pomoc.. Děkuji předem za odpověď.

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


4x

Dobry den, reklamujte znovu, na to mae narok. jen si pohlidejte cas, aby jste byl doma. WIFI pravdepodobne opravdu funguje, to zjistite uz jen tim, ze Vam bude PC hlasit, ze je pripojeno. Takze je potreba hledat chybu v modemove casti a dale. To co Vam vymenili byl splitter. Snad ho maate vhodne dany. Nevypadava vam internet, kdyz nekdo zavola? To by indikovalo, ze je spliter na jinem miste, nez ma byt.

kosmeister

Ano, máte pravdu. Jakmile někdo volá na pevnou tak internet spadne.. Takže kam s tím splitterem?

Děkuji.

Splitter musite dat hned za prvni tel zasuvku, tak, kam vam o2 privedl kabel. Dalsi zasuvky na tel musi byt zapojeny az za splitter. jen mi nejde do hlavy, proc by Vam pri vymene dali splitter jinam.

kosmeister

Tak to bohužel budu muset nahlašovat ještě jednou.. Ale děkuji moc za pomoc..

 

bena*

0x
Konkrétně s tímto modemem nemám dobré zkušenosti, měli jsme stejný problém, 2x jsme ho měnili, po měsíci/dvou zas to samé. Takže huawei raději ne, přehřívá se to a kolabovalo nám to. jediné, co pomáhalo, byl restart, takže vyhodit ze zásuvky a nahodit to. po vypršení smlouvy jsme to vyřešili jednoduše, od O2 jsme odešli k lokálnímu menšímu poskytovateli, protože za ty prachy, to je hrůza...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]