Nejste přihlášen/a.
Zdravím,
Mám takový problém s internetem od O2. Nedávno nám navýšili rychlost a s tím přišel i nový modem. Konkrétně \Huawei HG622u\. Od té doby internet neustále vypadává. Občas na půl minuty, občas na půl hodiny.
Jednoduše přestane svítit okénko \INTERNET\. Ostatní normálně svítí, tak jak mají. Okénko \WLAN\ svítí neustálě, ale pokud se zkusím napojit přes WIFI, tak hlásí, že WIFI funguje, ale napojit se nejde. Okénko \DLS\ občas problikne, ale jinak také svítí..
Když už mi došla trpělivost, zavolal jsem na podporu a poslali k nám technika. Bohužel jsem nebyl doma, když přijel. Bylo mi sděleno, že nejspíše pouze vyměnil switch, který rozděluje telefon od kabelu k modemu. Tot vše.. Hned druhý den na to internet vypadával znovu!
Už si vážně nevím rady a prosím o pomoc.. Děkuji předem za odpověď.
Dobry den, reklamujte znovu, na to mae narok. jen si pohlidejte cas, aby jste byl doma. WIFI pravdepodobne opravdu funguje, to zjistite uz jen tim, ze Vam bude PC hlasit, ze je pripojeno. Takze je potreba hledat chybu v modemove casti a dale. To co Vam vymenili byl splitter. Snad ho maate vhodne dany. Nevypadava vam internet, kdyz nekdo zavola? To by indikovalo, ze je spliter na jinem miste, nez ma byt.
Ano, máte pravdu. Jakmile někdo volá na pevnou tak internet spadne.. Takže kam s tím splitterem?
Děkuji.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.