Nejste přihlášen/a.
Zdravím,
potřebuju poradit od lidí, co se v těchto programech trohu více vyznají..
1. v excelu mám ve sloupci časy, např. 12:00, 14:00, 22:00 atd, potřebuju k celému sloupci přičíst 5hodin, takže místo 12hod tam bude 17hod atd...
2. ve wordu mám článek, potřebuju aby například 1 část byla v pozadí za písmem šedá, jiná zase žlutá atd, nechci aby to bylo pouze za písmem, což dokážu udělat takhle, ale aby pozadí bylo od leva do prava, po celé stránce na tom řádku..
Děkuji za rady a kdybyste věděli o stránce, kde budou nějaké dobré a užitečné návody k wordu a excelu, budu rád za odkaz
Vždy je dobré napsat, co máš za verzi Office. Já napíšu, co funguje v 2007.
1) Za předpokladu, že v A1 je 15:00, v A2 je 12:00, v B1 je 5:00. Do C1 napíšu =A1+$B$1 a "roztáhnu" to. Ty $ říkají, že se bude brát hodnota v B1, jinak by se sčítalo A1+B1, A2+B2...
2)Nahoře klikni na Vložení - v podmenu na Tvary a vyber si obdélníček. Ten si můžeš obarvit dle libosti a umístit ho, kam chceš a roztáhnout, jak chceš.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.