Nejste přihlášen/a.
Zdravím,
jak lze v Excelu seskupit data v řádcích tak, aby plus, respektive minus, byl nahoře a ne dole.
Viz příklad na této adrese: techportal.cz/...
Pokud použiji soubor z návodu výše, tak mi to jde, nicméně, pokud v tom samém souboru přidam další sešit, tak už se mi plus/minus zobrazuje dole, stejně tak u všech mých nových dokumentů.
Předem děkuji,
použijte tzv. VZOREC kdy nahoru např. v buňce D4 napíšetetoto: =SUMA(D5:D11) a tím máte sumu D11 až D5 na hoře v buňce D4. TOTO jste chtěl? . Aty sumy lze tzv. tažením hranice vzorce rozšiřovat na další buňky doplněné například na nejspodnějším řádku = nejste omezen tím jak byl vzorec napsán prvotně. A nebo jsem špatně pochopil zadání.
Ještě mi to nedá a zkuste upřesnit svůj dotaz. Přidáváte opravdu sešity nebo jen listy? A co se vám zobrazí dole a ne nahoře? Ty rozklikávací tlačitka s + a -? To mám chápat tak, že seskupíte sloupce a ty +a- jsou dole na liště místo nahoře?
Zdravím,
děkuji za odpovědi, nicméně, žádná nezodpovídá můj dotaz.
Koukněte prosím na obrázek:
techportal.cz/... poradte.cz/...
Ty mínusy co tam vidíte jsou nad seskupovanými daty. Když to udělám já ve svém sešitu, tak mám ty mínusy dole, pod seskupovanymi daty.
Předem díky
Chápu tedy správně, že když seskupíte data (řádky C5-C11) tak tlačítko se seskupením je na řádku C12? V příkladu je na C4.
Já to dělám v Excelu 2003, ale bude to určitě podobné. V menu, ve kterém dáváte Seskupit, je položka Nastavení. V něm odškrtněte volbu Souhrnné řádky pod podrobné a bude to tak, jak chcete.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.