Nejste přihlášen/a.
KS je s prodejcem a prodejce řeší reklamaci, ne jeho dodavatel (přišla vyřízená reklamace).
Reklamujte znovu, písemně, uveďte vadu (nepřesné měření, o kolik). Teploměr by měl mít nějaké udané parametry přesnosti, pokud je splňuje tak je OK, pokud nesplňuje tak je vadný.
Ještě jednou: o reklamaci rozhoduje prodejce. Jeho dodavatel/ servis/ výrobce vás nezajímá. S nimi si to musí řešit sám, vy jednáte pouze s prodejcem. Často pomůže navržení znaleckého posudku a že ho někdo bude muset zaplatit - vzhledem k tomu že teploměr neměří přesně tak to nejspíš bude prodejce.
V Německu a podobných zemích se prodavač ve stejné situaci obvykle zeptá "chcete vrátit peníze nebo vyměnit za jiný?", během minuty vyřešeno...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.