Nejste přihlášen/a.
Já se spíš divím, že to vůbec převzali a následně neodmítli po roce nošení.
Dřív jsem si kupoval prestižky v klasickém krámu s lístečkem a tak a když jsem jednou reklamoval boty s tím, že taky po necelém roce se něco rozpadlo (už přesně nevím co) tak je sice na reklamaci vzali, ale pak odmítli cokoli řešit, že prý něco jako důsledek nošení. Od té doby kupuju boty u tonga nebo decatlonu nejlevnější a co půl roku si koupím nové a neřeším.
Záruka na boty je podobně jako u třeba baterií sice dvouletá, ale reálně max půl roku pak se to musí leda řešit právě přes soudy, znalce a podobně
ČOI může dát někomu pokutu, ale reklamaci za vás nevyřídí. Já bych poslal mail na Daichmana, že taková reklamace se mi nelíbí a pokud si přejí, předám boty k posouzení soudnímu znalci. Samozřejmě v případě jeho názoru, že taková obuv se nedá v budoucnu nosit pro poškození kůže-konženky v deštivém nebo vlhkém prostředí, budou platit mimo 1000,-Kč za botu ještě 15000 soudnímu znalci.
Už od více lidí jsem slyšel stížnosti na Deichmann a jejich řešení reklamací (často je prý vůbec neuznají).
Známá si tam koupila černé ZIMNÍ boty (snad kožené, nebo nějaká umělá kůže). Po krátkodobém nošení se jí na botách objevily bílé fleky, tak to šla reklamovat. Reklamaci neuznali s tím, že v botách chodila ve sněhu .
Pochopil bych, kdyby to svedli třeba na sůl, kterou se sypou v zimě chodníky. Ale na sníh u zimních bot?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.