Nejste přihlášen/a.
sorry ale gumáky pro malé dítě jsou akorát na zkažení nohy.
Jinak mám kožené bot (Vz62-hnědé kanady) nafasoval jsem je někdy v 1984 a klidně s nima můžu procházet celou směnu loužemi a nepromoknou! Pravda asi je že je to hoooodně jinší a poctivější useň nežli na dětské botičky.
Jinak pokud jsou botičky opravdu KOŽENÉ pak žádnou impregnaci ale jen krém na boty namazat nechat zaschout a pak důkladně vyleštit a to by bylo aby promokli -minimálně 4 hodiny by měli vydržet
Tak zvané "pionýrky" jsem kdysi napouštěl řídkým strojním olejem (tlumičovým) a následně důkladně impregnoval žlutou "indulonou". Boty výrazně ztmavly, ale na vzhledu mi až tak moc nezáleželo. Dalo se v nich pak suchou nohou v pohodě brodit přes potok. Ovšem pro dětskou nohu to asi nebude to pravé .
Mnoho let stříkám boty impregnací a v posledním roce impregnací na kůži a boty s nanoefektem. Stříkám plátěnky.tak brzy se nezašpiní a snadněji se perou, stříkám tenisky, kožené boty a i ty z broušené kůže, kozačky. Nepromokají a solanka na nich nenechává bílé mapy. Vřele doporučuji. Prodavačka vás o impregnaci měla poučit. Kupovala jste kožené ne goretexové boty.
Neznám boty, které mají být voděodolné (či přímo vodotěsné) a nepotřebují impregnaci (samozřejmě, mimo Goretexových bot či holínek-ty mají ale zase jiná negativa).
Správně naimpregnované kožené boty vydrží téměř vše, včetně průchodu potoka do výšky kotníků..resp. až do celé výšky boty.
To je nesmysl. Kupní smlouva je s prodejcem. Pokud prodejce tvrdil že nepromakavé jsou tak zákazníka uvedl v omyl = reklamaci je oprávněná. Ovšem při reklamaci bude tvrdit že nic takového neříkal a nazdar.
Napatlat tim Sno-sealem a budou OK. Jen ta semiš pak nebude semišová, ale hladká a tmavší. Různé spreje jsou víceméně na prd a dlouho nevydrží (bavíme se o chůzi v mokré trávě což je mnohem větší zatížení než projít louží)
@larka Jak uspět? Jít do obchodu až tam bude ta chytrá prodavačka co Vám všechno vychválila a doporučila a tvrdila že jsou super a do vlhka.Rozhovor,žádost o reklamaci,vysvětlení atd..začít klidně a slušně.Uvidíte.Jak začne prodavačka držkovat,vykrucovat se,přidávat aroganci nebo lhát že to netvrdila atd..(to uvidíte) tak musíte bohužel nastoupit rázně i Vy.Ale rázně.Až udělat "bordel".Chtít zavolat vedoucí,zástupce to je jedno.Prostě něco dělat aby věděli že nebudou mít co do činění s ovcí které když řeknou že reklamace nejde tak sklopí hlavu a tiše odkráčí.
Vím že je to divná rada ale ono to jinak nejde a mám vyzkoušené že to funguje.V takových věcech mám velkou "uspěšnost".
Ale třeba to bude ok a boty Vám vemou zpět.A když ne tak prostě bojovat a dělat "bordel".Ted je otázka jestli to umíte.Většina lidí to neumí a sklápí uši.
Jsou to Vaše peníze a jak ty boty budou vypadat až začne čvachtanice a pořádné mokro.Držím palce
Znovu zopakuji, že k reklamaci není důvod.
A Vy máte nějaký extra důvod k tomu, že máte problém s impregnací těchto bot jak Vám radí nemálo rádců? Však je to záležitost za pár korun..a 5 minut práce.
Impregnace stojí 150Kč, ale vystačí na cca 10-12 párů bot (velkých bot pro dospělé). Tudíž cena za impregnaci dětských botiček je někde kolem 8Kč...a to se Vám zdá moc?
Já tomu samozřejmě nerozumím, takže jsem se podívala na net.
A jak vidíte, píše se tam, že výrobci již boty neimpregnují /jako dříve, kdy to bylo součástí výroby/ ale je to krok, který musí učinit uživatel. Při prodeji Vám měla prodavačka toto sdělit a nabídnout tu impregnaci.
Když zavzpomínám zpětně, tak mi při každé koupi botek tu imprgnc doporučovali, nabízeli, neřku-li vnucovali. Ovšem neřekli, že to musím udělat! Že to není z výroby ošetřené. A já si vždycky myslela, že to dělají proto, aby si zvedli tržbu!
Víte, reklamaci můžete zkusit, ale pokud jste neimpregnovala ještě před prvním použitím, tak nebudete úspěšná. Oni to dokáží z té boty zjistit.
Jinak, kdyby tam byla nějaká jiná vada, třeba rozpáraný šev, ošoupané podřážky, to by byla jiná. I ochozené boty se reklamují, výrobce takové boty samozřejmě nedává už do prodeje, ale třeba do laboratoře nebo přímo vyhazuje. Od toho má samozřejmě rezervy a tu cenu botek mají vykalkulovanou i na ztráty.
I když Vám prodavačka tvrdila něco jiného. Ta osoba tam už dělat nemusí, nebo bude trvrdit, že si na nic nepamatuje, či to zcela popře. Stejně tu botku odešlou k výrobci a bude záležet na něm. Ohánět se prodavačkou, s tím si uděláte sama sobě v organismu zle.
V krabici byl jistě přiložen list k používání a ošetření obuvi. Pokud ho ještě máte, tak si ho přečtěte, jestli jste zachovala doporučený postup.
----------------------------------
Rada - podívejte se Heuréku - impregnace.
Vyjedou Vám nabídky a Vy podle ceny /jsou tam i okolo 100 koruny/ si vyberete a necháte poslat, nebo vyzvednete v uložence. To podle nabídky toho obchodu. Já přes tu Heuréku nyní nakupuji dost často /mrazák o 1200 korun levnější než je nyní, právě jsem na to koukala, venkovní lavice 500 Kč sleva, dětské hračky - která se nedala z webu koupit a na H. kupodivu bez problému, věci do koupelny/ a mohu říci, že ty firmy jsou opravdu prověřené a funguje to. Je to po zaregistrování na Heur..
Pokud z jakéhokoliv důvodu nebude reklamace včas vyřízena, dostanete peníze. To je jediný správný postup. M.
Když jste boti reklamovala, tak jste musela dostat kopii.
A na té je kolonka, jak sí přejete, aby byla reklamace vypořádána.
Podívejte se, co jste podepsala.
A ano, pokud nebude ve lhůtě dnů reklamace provedena, dostáváte automaticky peníze zpět /odstupujete od smlouvy/. Je to jejich chyba, ale myslím, že oni si to pohlídají.
Lhůta začíná běžet ode dne následujícího po uplatnění reklamace. Končí-li lhůta o víkendu či ve svátek, prodlužuje se na nejbližší pracovní den.
Reklamace může být vyřízena i dříve, ptejte se na prodejně.
Larko, vám nic neodebrali. Vy jste je dala na reklamaci. Reklamace musela být sepsána (důvod, proč je reklamujete) a vy musíte mít reklamační list, stejný, jako oni. O vyřízení reklamace nemusí rozhodnout výrobce (spíš je s ním počítáno při komplikovaných případech), o vyřízení rozhoduje ten, kdo vám zboží prodal. Samozřejmě se teď bavíme pouze hypoteticky, protože je pravděpodobné, že vám tuto reklamaci prostě neuznají (viz výše). M.
Takže klasika dopadlo to přesně jaj jsem předpokládal ani jsem nemusel číst diskuzi v průběhu reklamace.Jak jsem Vám psal v začátku musíte udělat humbuk (smutné ale je to tak).Vy jste určitě jak tichá nejistá ovečka.Prodavačka poznala že Vy pro ní ve sporu nebudete soupeř.Tak Vás s prominutím odpálkovala.
A na 99% jsem si jistej že boty ani nikam neposílala nechala je ležete měsíc ve skladu a ted Vám je vrátila s tím že jako "reklamace neuznána"..
Nevěřím že kdyby boty byli opravdu někde na reklamaci že nepřiloží rovnou reklamační protokol.A nevěřím že protokoly posílají pouze online do mailu..
Prostě prodavačka to má na háku.Řekne Vám že nemá náplně do tiskárny a je si jistá že už nepřijdete.
Jediný co můžeš reklamovat je tvoje naivní představa, že kožený boty jsou vodotěsné jako holinky. Pokud se v tom má jít brodit loužema tak jsi špatně vybrala boty. A pokud jde o normální pohyb venku, tak ty boty jsou dobrý a do mokrý trávy je stačí naimpregnovat nejlíp včelím voskem (Sno seal např.) - to je u kožených bot běžná údržba.
A ty místo toho aby děcko boty nosilo, tak je necháš měsíc válet v krámě a čekáš až mu budou malý...
(A to nejsem žádný příznivce prodavačů a zamítání reklamací)
Bojujte přece to nevzdáte a blbbá prodavačka se bude culit jak vyhrála.Jste neprubojná za to nemůžete chápu to. Každy nemůže nemůže mít vyřídilku a kuráž na hádání a dohadování.
Jak začít.Za 3-4 dni bych tam zašel pro reklamační protokol.Když Vás zase odpálkuje že nemá náplně tak zase kecá.Protože v takovém obchodě se tiskne denně.Tak se jí zeptejte kdy ! kolikátého ! ty náplně bude mít ! Že nemáte čas do obchodu běhat kdy si koupí náplně,(už to je vrchol že Vás pošle že máte zkusit přijít jindy).
A podle toho jak tahle lež dopadne pak postupovat dál.Pak už na hrubý pytel hrubá záplata.ČOI , nedodání nevypsání reklamačního protokolu,nedodání reklamačního protokolu atd...
Hlavně to nevzdávejte i když chápu že je to těžké a nepříjemné.
Z reklamace to už převzala, takže maximálně to může reklamovat znova... Když tak tlačí na pilu, tak holt za další měsíc dostane reklamační protokol že boty jsou v pořádku a reklamace se zamítá (naprosto správně). Pak si může ještě zaplatit znalecký posudek, který to na 99% potvrdí taky...
Vybrat si sandály a pak se divit že do nich teče a chtít to reklamovat...
V civilizovaných zemích je běžné, že prodejce vůbec neřeší oprávněnost reklamace, ale zboží rovnou vymění/ vrátí peníze. Tady to je spíš vyjímka, dá se to ale pochopit, protože u nás se najde hodně vych...ů, kteří by zrovna takové botky 5 měsíců normálně používali a pak si zašli do krámu pro prachy a vzali další nové botky.
Tvoje reklamace oprávnění jednoznačně není - jsou to normální kožené botky a žádná vada na nich není. To že neošetřená kůže proteče je normální. Znalecký posudek by to na 99% potvrdil. Takže pokud ti prodejce něco uzná/ vrátí, tak jen proto aby měl klid a nezdrhla jsi ke konkurenci. Prostě ty botky obětuje v zájmu dalších kšeftů. Nejspíš je pak prodá jako obnošené se slevou a celkově na tom nejspíš neprodělá...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.