Nejste přihlášen/a.
Takže to znamená že nemusím platit žádné měsíční poplatky jako u paušálu,zaplatím jen to co provolám?Moc děkuji za odpovědi
Ne - to neznamená...
Buďto máš předplacenou kartu - takže můžeš provolat jen tolik peněz, které na ni předem převedeš (předplatíš si kredit).
Nebo máš s operátorem uzavřenu smlouvu (tarif, paušál - nazývat se to může různě) a podle ní platíš to, co provoláš až ´poté´- po vyúčtování zúčtovacího období (obvykle je to měsíc).
A konečně můžeš mít s operátorem uzavřenu i smlouvu se závazkem, ve které se za nějaký minimální čas jejího trvání (po který ji nesmíš vypovědět - tedy musíš paušál platit i tehdy, když ji nevyužíváš - neprovoláš nic) a za to máš nějaké výhody - např. levnější telefon.
doplněno 01.03.13 13:50:Smlouvu bez závazku můžeš libovolně kdy ukončit bez dalších sankcí - jen - samozřejmě, platí ve smlouvě definovaná výpovědní lhůta, ze ´dne na den´ to nejde...
Ne - nedělám pro O2...
Neděláš náhodou u O2?Já jsem totiž po telefonu souhlasila poněvač mi končí smlouva,že si vezmu jiný tarif(MÁM PAUŠÁL)ale jsem si to rozmyslela a tu smlouvu nepošlu zpět,přišla mi poštou.Pokud jí nepošlu zpět je tam napsáno že do 2 měsícu mi automaticky změní tarif na méně výhodný bez závazku a ten bych chtěla zrušit a přestoupit k blesk mobilu,volání za 2,50kč.sms za 1,50kč jsem totiž bez práce a nechce se mi platit měsíční paušál chci platit jen to co provolám.Děkuji za odpověd.
Výpovědní lhůta musí být definována přímo ve smlouvě a nebo v nějakém dodatku (např. ve všeobecných podmínkách) k ní - takže se koukni - fakt nevím, jaké výpovědní lhůty stanovují jednotliví operátoři pro (případně jednotlivé) smlouvy.
doplněno 01.03.13 14:34:Není zač...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.