Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Telefon objednaný z jiné země

Od: anonymus* odpovědí: 7 změna:

Cau,nevite nekdo jak je to se zarukama s mobilem,ktery sem si objednala napr z eBay.com?
Jelikoz je to z ameriky,tak by me zajimalo,ze kdyz se mi ten telefon nejak pokazi,a dojdu s tim do ceskeho servisu,vezmou mi tu americkou zaruku nebo ne?

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

artik*

0x

nevezmou .Záruku neuznaj

 

nicozjb*

0x
reklamovaly jsme takto acer notebook koupený v irsku ale jelikož se tento tady neprodával odeslaliho do německa byli jsme upozorněni že pokud neshledají závadu ze záruky tak budeme hradit poštovné . nevím co máte za tel je to asi dost o firemních přístupech .
artik*

Irsko a USA , dost velkej rozdíl co se týká obchodu

 

petr123*

0x

A máš k tomu snad český nebo alespoň evropský záručák?

doplněno 03.02.13 15:17:

Když se to pokazí, prostě to pošleš prodejci na opravu. Pokud to je nové zboží tak je záruka většinou měsíců. Ale z eBay to může být klidně nějaká bazarovka takže se zárukou nepočítej...

To jsou všechno dohady k ničemu. Napiš na servis výrobce do Ameriky jestli je jejich záruka plátna worldvide (pro celý svět ) jestli ti můžou doporučit smluvní servis v čechách. Jedině s mailem od výrobce se s tebou v tom servise budou bavit, protože tak bude mít servis černý na bílým že mu výrobce uhradí náklady.
doplněno 06.02.13 09:46: Myslel jsem support výrobce ne servis.
petr123*

Proč máš pocit že nějaký vytištěný email je pro ně závazný?
Mimochodem, jeden z důvodů proč je elektronika ve státech levnější je právě krátká záruka...

 


0x

V prvé řadě ne všechny US mobily jsou kompatibilní z naší sítí. Na ebay by měl mít prodávající uvedeno jakou dává záruku (warranty) většinou to bývá za příplatek. Pokud je prodejce seriozní hradí v případě opravy nejlevnější dopravu z CZ do cílové země.

Moje praxe z dealextreme.com. Zboží se porouchalo za dva měsíce, reakce číňanů vstřícná. Odeslal jsem ofocený podací lístek- poštovné stálo kolem 120,-Kč. Příští den mi přibyla na paypal účtu stejná částka. Zboží mi bylo odesláno nové zadarmo. Tomu říkám servis a příklad pro naše internetové obchody. Nejmenovaný a velmi známý obchod si měl vychutnal při reklamaci. Počkal 29 dní a zboží mi vrátil s tím, že je opravené. Absolutně nebylo, těžko by někdo DVD přehrávač za 800,-Kč opravoval, že. Takže druhá reklamace kdy mi za 30 dní vrátili peníze, prostě běs.

Při obchodech s Asiaty jsem neměl extra problémy, totéž nemůžu říci o prodejcích z EU, kterří nás mají asi za "banánovou republiku". Je to dáno zřejmě tím, že číňani si nemohou dovolit ztratil klienta a koukají mu vyhovět.

Ještě na závěr - po reklamci na dealextreme mě oslovil jakýsi supervisor s tím, jak jsem byl spokojen s přístupem pracovnice na reklamacích, jestli byla věc vyřízena k mé spokojenosti, zda byl postup pracovnice rychlý apod.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]