Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
cchi se zeptat, zda mám jako zákazník právo požadovat vrácení peněz za nefonkčí mobilní telefon (Samsung galaxy mini), za sostavně oépakující se vadu (výdrž baterie je asi 60 min. v poh. režimu-bez hraní her, stahování hudby atd.), za což byl telefon 2X za 1/2 roku v servisu a zítra půjde potřetí. Mám právo v tomto případě žádat o vrácení peněz?
Děkuji.
Dobrý den
Pokud se u výrobku vyskytne v záruční době 3x stejná vada, považuje se tato vada za vadu NEODSTRANITELNOU i přes to, že každá z vad samostatně je odstranitelná. V tomto případě lze reklamaci řešit buďto výměnou věci za jinou - bezvadnou (záruční doba začíná běžet okamžikem převzetí bezvadné věci opět od počátku) nebo vrácením PLNÉ kupní ceny navýšené o náklady kupujícího na uplatnění reklamace. Tolik Občanský zákoník.
Děkuji za Vaši odpověď. Mám právo si vybrat z výměny a vrácení peněz nebo si prodejce klade podmínky sám?
V případě, že jde již o třetí stejnou závadu je volba peníze/nový výrobek na ZÁKAZNÍKOVI. Nenechte se odbýt. Stačí vyslovit heslo :" Občanský zákoník" a 95% prodejců vyndá hotovost. 4% prodejců reagují stejně až po vyslovení hesla : "Obchodní inspekce" Zbylé procento však bohužel stále nereaguje na nic.
Přeji pevné nervy, právo je na Vaší straně
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.