Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Chtějí heslo k emailu

Od: moskyt* odpovědí: 3 změna:
Zdravím, máte někdo nastavenou službu Postm@n od T-mobile? Jedná se o upozornění příchozího mailu na mobilní telefon. Zarazilo mě, že po mě chtěli heslo k emailové schránce, prý je to nutné k nastavení služby. Máte někdo podobnou zkušenost?

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hop®

1x

Asi bych byl na podobné řešení opatrný, spíš bych volil připojit se ke svému mailu a v něm si zvolit telefonní číslo pro zasílání informačních SMS...

 

punkturtle*

0x

To je samozřejmé, aby to fungovalo, musí se nějakým protokolem připojit do vaší schránky a tudíž i použít heslo.

Je to prakticky stejné, jako když si nastavujete na svém počítači outlook, také musíte heslo zadat.

doplněno 24.04.12 08:39:

Logicky: Když máte e-mail třeba na seznamu, jak by u t-mobile o nové zprávě věděli, pokud by neměli heslo?

 


0x
Sice mě je naprosto jasný proč to heslo chtějí, ale nějak se mi nezdá, že by to nešlo udělat nějak jinak.
Osobně nevidím sebemenší důvod dávat komukoliv heslo k emailu, nejprotivnější s tím byl Facebook. Tomu trvalo hodně dlouho než pochopil, že heslo nebude.
Na Postman jsem šel tak, že jsem oživil takřka nepoužívaný email, do něj si přesměrovávám zprávy který potřebuju a tak jsem tam tedy zadal i heslo.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]