Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace denních světel

Od: mikysedliste* odpovědí: 17 změna:

Dobrý den v prosinci 2011 jsem v autokelly Klatovy zakoupil světla na auto denní svícení,po pár dnech jedno ze světel začlo problikávat. 19.12.2011 jsem tedy světla byl reklamovat,dostal jsem reklamační protokol ve kterém je napsáno termín vyřešení reklamace 19.1.2012.

14.1.2012 jsem volal na pobočku abych se informoval na stav reklamace a bylo mi řečeno že světla sou ještě u výrobce a že se mi ozvou.

20.1.2012 jsem opět volal na pobočku a informoval se,bylo mi opět řečeno že světla sou stále u výrobce a abych byl trpělivý,na to sem řekl že už uplynula 30 denní lhůta na opravu,a pán mi řekl že 30 dnů má na opravu prodejce a 30 dnů výrobce tak at počkám,a víc se semnou nebavil.

30.1.2012 jsem napsal email na reklamační autokelly,že již uplynula doba na vyřízení reklamace a požaduji vrácení peněz.

Přišla mi tahle odpověd:

Dobrý den,
Vámi reklamované zboží bylo dne 27.1.2012 odesláno zpět na pobočku AK
Klatovy. Reklamace byla výrobcem posouzena jako naoprávněná. Reklamovaná
závada je partně způsobena chybou v zapojení světel (u jednoho světla bylo
zjištěno počkození izolace kabelu, zřejmě kontaktem s karoserií vozidla).
Vyjádření výrobce je přiloženo k vrácenému zboží.
S pozdravem
Marek Imlauf
technik kontroly kvality
Auto Kelly, a.s.
Logistický areál PointPark P3
Hala DCC
Kunice 227, 251 63 Stránčice
Czech republic
marek.imlauf@auto/...
www.autokelly.cz

Má otázka tedy zní jak mám ted postupovat,převzít zboží a nebo trvat na vrácení peněz?

Upřímně řečeno nechce se mi tam s nima hádat a ani na to nemám náturu.

Děkuji za info

 

 

17 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x

A světla jste si montoval sám?

Pokud ano, obávám se, že vše proběhlo jak má, není důvod nevěřit vyjádření auto kelly a zboží by jste si měl převzít.

Pokud by se závada opakovala, bude to jiná písnička..

mikysedliste*

Ano světla sem montoval sám,ale mě jde o to že nedodrželi tu 30 denní lhůtu na opravu.

bylo už pozdě večer a oči nechtěly číst to co měly...omlouvám se.

Reklamační řízení tedy neproběhlo v pořádku a tedy by jste měl mít nárok na vrácení peněz.

Zaslal bych prodejci doporučený dopis.

 


0x

18. 1. 2012 měla být reklamace vyřízená. pokud zboží odeslali na prodejnu až 27. 1 . 2012 nedodrželi podmínky stanovené OZ. pokud to máte písemně, trvejte na vrácení peněz.

doplněno 31.01.12 23:27:

ten email vám stačí.

mikysedliste*

Písemně tím myslíte co?Mám akorát reklamační protokol,a email co mi poslali.

 

buss

0x

Doporučuji si pročíst zákon o ochraně spotřebitele + Obč. zákoník a postupovat dle něj, to podstatné opsat.

mikysedliste*

Než půjdu do obchodu,chtěl bych jim poslat odpověd na email co mě přišel. Můžete mě tedy napsat co bych jim měl poslat?

 

bruk600*

0x

Dobrý den, pokud máte jednoznačný důkaz, že reklamace trvala déle než 30 dnů, tak se obratte na ČOI. Bez jejich pomoci taháte za kratší konec provazu. Jinak reklamaci řeší obchodník a má na to max 30 dnů. Vše další je jeho problém.

bruku600, nemáte pravdu. reklamacemi se čoi nezabývá:

coi.cz/...

Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu dozor v souladu se zákony :

tj. mimo jiné též zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění.

doplněno 01.02.12 11:49:

Česká obchodní inspekce kontroluje:

- dodržování ostatních podmínek stanovených zvláštními právními předpisy nebo jinými závaznými opatřeními pro provozování nebo poskytování činností.

Vše je na odkazu, který jste uvedl. Stačí lépe číst.

bruk600*

ČOI se nezabívá konkrétními reklamacemi, ale má dohled nad dodržováním formálních pravidel a jedním znich je i překročení 30ti denní lhůty pro vyřízení reklamace.

 

xxxx*

0x

Vážený pane, světla jste kupoval na firmu jako registrovaný zákazník, tj. na IČO. To jste zde opomenul zveřejnit. V tomto případě se na Vás nevstahuje občanský zákoník, ale zákoník obchodní, kde žádná zákonná 30-ti denní lhůta na vyřízení reklamace neplatí a reklamace se řeší v rámci obchodních pomínek a reklamačním řádem firmy. Navíc je i ve vyjádření napsáno, proč byla reklamace zamítnuta, a to z důvodu špatné a neodborné montáže, která zapříčinila mechanické poškození izolace kabelů a následný skrat napájení světel s kostrou automobilu.

des*

Osobně si myslím že stačí zaizolovat profláklou izolaci a neprudit,když píší že je to neodbornou montáží.U tak tenoučkých kabílků ,ani není divu,já jsem si je vyměnil hned při montáži za silnější a v poho.

 

mikysedliste*

Ano to je sice pravda že je kabel u jednoho světla poškozenej ale jen tak že není ani zcela poškozená bužírka(není oholená až na drát) tudíš ke skratu docházet nemohlo,klidně nafotím a navíc světla byli přimontováný na plastovým nýrazníku.Paradoxem je to že zlobí světlo na kterým je instalace zcela bez poškození,ale je mi jasný že se nejspíš závada při reklamaci neprojevila protože i na autě je třeba jeden vše v pohodě a druhý den světlo prostě bliká. Už to neřeším světla sem vyměnil za jiná,děkuji za odpovědi.

 


0x

závada je partně způsobena chybou v zapojení světel (u jednoho světla bylo zjištěno počkození izolace kabelu, zřejmě kontaktem s karoserií vozidla).
Je nesmysl, pokud se přikostří ( - ) pól tak je to Ok, pokud +12 V ke kostře tak maximálně vyletí pojistka a na světla žádný vliv. To že vám svítily - problikávaly znamená, že jste je ani nepřepóloval. Že dělají z lidí blbce se mi stalo víckrát, zatím jsem ač na hranici infarktu vždy vyhrál.

 

buss

0x

Je březen, nechal jste se ukecat. Reagovat bylo třeba následující den po uplynutí 30 denní lhůty v souladu s OZ. Počíst si v něm bylo třeba i před reklamací, vědět, co reklamující může požadovat. Na intu je toho dost.

 

stirecek*

0x

U těch diodových světel často odchází měniče napětí, které jsou dnes už zabudované ve světlech. Měl jsem diody, které taky problikávaly a byl špatný ten měnič. Tehdá jsem měl ty měniče ještě zvlášt ke každému světlu a včude na netu firmy za něj chtěly od 400stovek až do osmi set, anebo mi prý prodají jedno komplet světlo samostatně. Měnič mi nakonec objednal přímo od dovozce autoelektrikář za stovku a bylo po problému. Špatné zapojení je teda dobrý žvást, nejspíš v autokelly až tomu tak nerozumí, protože při zkratu by odešla pojistka a tudíž by nic neblikalo, ale nesvítilo. Chyba je v tom samotném světle, přesněji řečeno v tom měniči napětí, jsou dost slabé z důvodu ceny a navíc musí být stabilizované. Diody jsou nerozebiratelné, takže ani neopravitelné, takže nechápu, co na tom tak dlouho řešili.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]