Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Ruční šlehač -opět nejde

Od: cituska* odpovědí: 4 změna:

Koupila jsem si nový ruční šlehač, po třetím použití vypověděl službuReklamaci uznali dostala jsem nový výrobek

A dnes zase při zapnutí šlehla jiskřička a zase nejde. Mohu žádat o vrácení peněz s tím že s výrobkem nejsem spokojena?

 

 

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

ladinpraha*

2x

Pokud nebyl koupen přes internet, tak asi ne. V kamenném obchodě máš nárok na opravu, případně výměnu, ale někde se dá domluvit i vrácení peněz. Já osobně bych při nákupu viděl dvě možnosti. Buď koupit kvalitní, za několikanásobnou cenu, pak ho můžu koupit kdekoli. Anebo nějaký obyčejný levný a pak bych ho kupoval v Lídlu nebo nějakém obchodním řetězci, kde mi během záruční doby automaticky vrátí peníze.

Teď už nepomůže ani internet, to jde jen do 14-ti dnů po koupi.

Pokud nebude prodejce ochotný vrátit peníze (a to zatím nemusí), tak jedině znovu reklamovat a doufat, že se pokazí znovu. Pak můžete žádat peníze zpět. Ale to jen za předpokladu, že to bude potřetí stejná vada.

cituska*

Koupila jsem v kameném obchodě naši značku "ETA" a jsem zklamaná.Ten původní jsem používala 12 let.

ETA už několik let není vyráběna v Hlinsku, ale poněkud dále na východ za takovou tou dloooouhou zdí. Takže logicky nelze vůbec porovnávat kvalitu jejich výrobků řekněme před deseti a více lety a nyní.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]