Nejste přihlášen/a.
dobrý den... prosím vás, jak je to s vracenim zboží do 14 dnu bez udani duvodu? kámoška je nespokojená s funkčnosti telefonu a chce využít právě toto právo...ale v obchodě ji řekli že to pošlou na exprtizu a do měsíce se rozhodnou jestli vrati peníze.. což je snad normální reklamace, ne? ten mobil neni nijak poškozen jen hapruje dualita sim... má s tím někdo zkušenosti? jsou u toho nějaké podmínky při tom vrácení do 14 dnů? děkuji...
pokud nahlasila ze to cypuje tak banan a jde to normal na zaruku. vratit se to musi bez poskozeni , v puvodnim obalu do 14dnu
no pravěže on ten telefon neni vubec nijak poškozeny.. ale když se tam strčí 2 sim tak se da na obě dve dovolat normalně.. třeba to funguje pu dne a pak to začne blbnout.. třeba je na jedne nedostupna, nenajde to signal a tak.. na netu jsem se dočetl že to tak děla vice lidem a že to je někdy snad i mistem... .. jsme to davali do jine prodejny .. a tomu typkovi to zrovna normalně fungovalo... takže i s tou zarukou by to nemuselo projit
ona ho reklamovat nechce... chce ho vrátit.. neni s nim spokojena.. to je rozdíl.. s tím už tam i šla že to chce vrátit v té lhutě... že s tim není spokojená..
Šla? Vrácení zboží bez udání důvodu se v tomto případě uplatňuje jen u e-shopů, tam se nechodí, tam se posílá
ano ale pokud jistě dobře víte tak některé obchody mají i své e-shopy...a vy si přijdete to zboží vyzvednout do prodejny... nebo maji jen místa k vyzvednutí např alza...
Zabalit, poslat na adresu e-shopu s průvodní dopisem, kde bude napsáno:
Věc: Odstoupení od smlouvy.
Využívám svého zákonného práva na odstoupení od smlovy v souladu s § 57 odst. 1 zákona č. 40/1964, občanský zákoník. (Teoreticky stačí toto)
Můžete k tomu ještě přidat:
Zasílám vám zpět zboží v originálním balení a zároveň žádám o poukázání zaplacené ceny ve prospěch mého bankovního účtu č. xxxxxxxx/xxxx, a to v zákonné lhůtě 30 dnů.
Jestli nemáte účet napište "poštovní poukázkou na mé jméno".
Samozřejmě dát tomu příslušnou slušnou formu, adresu, oslovení, nakonec pozdrav atd.
Místo poslání to může vše předat, tam kde si ten tel vyzvedla, ovšem nevím jak pobíhalo předešlé jednání, aby jí nenaúčtovali opotřebení telefonu. Vím psala jste, že není tel. nijak poškozený, ale ...
Kamarádka si měla rozmyslet, jestli chce zboží vrátit bez udání důvodu nebo proto, že s ním není spokojena.
Druhý případ je reklamace, k jejímuž vyřízení je stanoverna lhůta 30 dnů. Jestli kamarádka v e-shopu řekla, že s telefonem není spokojena, nejde o odstoupení od smlouvy, nýbrž o reklamaci.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.