Nejste přihlášen/a.
Dobry den,
Prosim vas na internetu "aukru" jsem zakoupil nova sluchatka. Sluchatka mi prisli a leve sluchatko "chrci" . Psal jsem prodejci email, ze bych chtel sluchatka reklamovat a on mi odepsal toto :
"Dobrý den,
vzhledem k tomu, že sluchátka nelze reklamovat v ČR. Musí být zaslána zpět dodavateli. Ovšem na Vaše náklady. Je to běžný postup. A není možné, aby Vám dorazily sluchátka s takovou chybou jak píšete, jedná se o úplně nový kus!"
Ma pravo dle zakona nato, abych pri reklamaci hradil cele postovne? A jeste otazka jestli by spis nebylo lepsi je vratit, mel bych dle zakona nato mit narok do 14 dnu ne? Dekuji predem za odpovedi.
Při nákupu z internetu máte jako spotřebitel do 14 dnů odstoupit od smlouvy, a to bez udání důvodu. Reklamace se uplatňuje u PRODEJCE, nikoli u dodavatele! Vy hradíte náklady pouze na dopravu k prodejci, nikoli k dodavateli.
Pokud budete mít s prodejcem problém, obratte se přímo na aukro - pomůžou Vám.
Dekuji moc za radu, stou reklamaci jsem to vubec netusil. Tak doufam ze to pujde bez problemu. Dekuji mockrat
Ještě doplním - záruční doba je klasicky na všechno spotřební zboží 2 roky. Vy tedy můžete uplatnit REKLAMACI - sluchátka šumí atd... - jsou tři možnosti, jak to může dopadnout: 1) prodejce reklamaci zamítne (v tom případě se musíte obrátit na soudního znalce), 2) výměna zboží, 3) vrácení peněz, 4) oprava.
Raději odstupte v době 14 dnů od smlouvy, na což máte nárok bez udání důvodu. Zboží zaslat doporučeně, at máte doklad o podání.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.