Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
máte někdo zkušenosti s reklamací vyúčtování u společnosti Vodafone? Naúčtovali mi všechny služby třikrát. Volala jsem operátora, marně, tři hodiny obsazeno. Psala jsem na péči o zákazníky, odkud mi odepsali, že mám zavolat operátori a na stránkách mají napsáno, že reklamaci mám podat písemně nebo osobně v sídle firmy. Počítám s tím, že písemně by moje reklamace neměla úspěch vzhledem k tomu, že můžou dělat, že jim nic nepřišlo. Prosím, máte-li nějaké zkušenosti, napište.
Děkuji
Dobrý den,
podobně jsem reklamoval dvakrát, vždy jiným způsobem (záleží na koho narazíte na přepážce v obchodě).
1. Standardně to budete muset podat písemně, vysvětlit co se stalo, poslat poštou, připlatte si 6kč za službu tzv. dodejka a Česká pošta Vám zpět na Vaši adresu doručí oznámení o přijetí Vaší zásilky Vodafonu.
2. Než budete něco psát, zkuste jít do nejbližšího obchodu s Vodafonem a pokuste se to přes prodavače vyreklamovat s tím,
že si nechte od něj vystavit písemné potvrzení o Vaší reklamaci, případně o tom na čem jste se dohodli.
ad 2) je rychlejší, nicméně u ad 1) Vám budou muset odpovědět písemně
S pozdravem LO.
Mám také špatné zkušenosti s Vodafonem.
Mám dva telefony, přičemž si pomáhám při hledání jednoho, nebo druhého telefonu, který jsem někde položila tím, že je prozváním . Když se mi telefon odněkud ozve, položím telefon, z kterého jsem druhý telefon hledala. Vzápětí se mi na displeji objeví, že mi byl naúčtován hovor ve výši 1,90 Kč. Když zavolám operátorovi, proč mi je účtován hovor, který se neuskutečnil mi odpoví, že tam má hovor a proto je mi účtován. Hlava mi to nebere a již jsem regignovala, protože reklamovat u Vodafonu , to je běh na dlouhou trat a zbytečné nervy. Bohužel, toto se nestává pouze mne, ale i mým známým. Čekám, kdy se na trhu objeví nový operátor, snad solidnější. Chmelířová
Reklamujte vždy písemně (černé na bílém je důkaz), nechte si vždy kopie, zrovna tak posílejte vždy doporučeně, takovou zásilku nemohou zapřít a jsou povinni na ni reagovat do 30 dnů. Nejlépe je dojít si osobně na prodejnu a s nimi sepsat reklamační protokol, který by měli provést nejméně ve dvou vyhotoveních, jedno pro vás, druhé pro ně. Obojí stvrzené jak jimi, tak vámi. To už máte řádný důkaz k případnným dalším řízením. Na své reklamaci trvejte, nereagují-li, znovu požadujte reakci. Reklamace má svou lhůtu pro vyřízení, 30 dnů, pakliže ji nedodrží, náleží vám zpravidla vždy plná cena za zboží, u služeb to možná bude podobné. Operátor je nic, na něj se vykašlete. Vy musíte mít při reklamaci vždy nějaký papír v ruce, nějaký reklamační protokol, váš dopis, apod.
Souhlasím s příspěvkem výše. Jděte na prodejnu, slušně požádejte, zda by s vámi mohli projít fakturu a pokud prodejce shledá chybu, žádejte kompenzaci. Výhodou tohoto řešení je, že je to hned, ale nedostanete potvrzení - není povinností prodejce jej vydat.
Varianta druhá je poslat to písemně (jak zde také zaznělo), což je ale zdlouhavější a tam je povinností Vodafone opět odpovědět písemně.
Volil bych návštěvu prodejny a domluvu slušnou formou.
Poslední neděli jsem na předposledním vyúčtování od Vodafonu zjistila, že mi byla neoprávněně naúčtována pokuta za nedodržení smluvních podmínek. Zavolala jsem na zákaznický servis a během 2 až 3 minut bylo vše vyřešené. Reklamace byla uznána a byl mi vystaven dobropis, o který bude pomížena následující faktura. Slečna na telefonu mi říkala, že s přechodem na nový systém jim u některých zákazníků naskočili neoprávněné platby. Vím dokonce o několika podobných případech v mém okolí a vždy to bylo ihned vyřízeno.
Ale pro jistotu bych Vám doporučila jako jiní níže, abyste zašla na pobočku a nechala si vše sepsat.
tak to máme stejně... po té, co jsem reklamovala vyúčtování písemně, volala mi nějaká jejich pracovice.. něco se tedy vyreklamovat dalo, ale že mě zablokovali jejich vinou a naučtovali mi za to 500 za obě čísla, tedy tisíc korun, ..to už ne. Takže jsem byla opravdu naštvaná. Ale tak budiž. Jenže od té doby jsem každý týden na pobočce, kde čekám třeba i dvě hodiny a neustále něco řeším. Personál je nepříjemný a má kyselé obličeje. Slíbili mi, že mi zašlou opravenou fakturu, nic nepřišlo, tak jsem radši zaplatila nějakou částku ke které jsem se dopočítala, že mám zaplatit. Jenže mi začali chodim smsky, že mi zablokují odchozí služby. Takže jsem běžela na pobočku, protože operátor nebyl k dispozici. Slečna, která byla dost nepříjmená mě ujistila, že se tak nestane, že mám vše zaplacené, že je to nějaká chyba v systému. Jenže za týden mi ty služby opravdu zablokovali a když jsem předevčírem byla na pobočce, tak mi řekli, že se to prostě stává. Ještě bych ráda dodala, že jsem volala na operátora cca 30 krát a že se mi přechodem an nový systém zrušila služba Po svém, která nejde aktivovat ani přes operátora, ani na pobočce, ani přes samoobsluhu...záhada. Takže to mám za každý hovor za 30 korun. Když jsem si stěžovala, že to pořád neni aktivované už asi po stopadesáté, konečně tedy mladíka na pobočce napadlo, poslat vzkaz nějakému technikovi. Každopádně mě přešla trpělivost a co nejdřív přecházím k jinému operátorovi. Už mám toho opravdu plné kecky. (A teď pro psaní toho vzkazu jsem se zase vytočila )
Dobrý den,
tak to jsme na tom podobně,ani se tu nebudu zdlouhavě rozepisovat,kolikrát jsem s nima řešila jak na pobočce,tak tel. VYÚČTOVÁNÍ,kde mám nastavený flexistrop na 500kč a neustále mi chodí vyúčtování přes 700.
Než jsem přecházela na novou smlouvu,při flexistropu jsem měs.platila max.499 měs a v pohodě si volala a posílala sms.
ted si zavolám zhruba týden a vyúčtování přes 700.Už mi též došla trpělivost a chci přejít.Platila jste nějaký poplatek za přechod k jinému operátorovi?Prý je tam za nedodržení smlouvy jakýsi poplatek...
Děkuji
Ani mi nemluvte, jsem neskutečně vytočená! už 4. měsíc s něma něco řeším! Nejsou schopni nic vyřešit, mění mi služby jak se jim zamane, naslibují mi slevy, pokud u nich zůstanu a pak stejně všechno normálně platím, s tím, že teď mi tvrdí, že jsem danou službu zdarma nikdy neměla! Prostě katastrofa, slíbili mi dobropis na kterém mělo být vše dofaktrurováno a pořád nic! a to to řeším od 12. 1. 2011, no mazec! Dnes píši reklamaci, tak jsem zvědavá... =(
je to tak... především od doby co přešli na tzv. nový systém. K vodafonu jsem přivedla nového zákazníka - odměna = přehodili nám účty, můj starý účet se stal nováčkem u oprerátora s historií 10 dní a zmizelo heslo, nové číslo které jsem přetáhla odjinud mělo historii rázem 10 let a vlastnilo moje původní heslo. Do teď mi zarytě tvrdí že to není možné. Dál jsem si dala internet za 300 - promo takže po několika měsících se měla částka zvednout - chtěla jsem to zrušit ještě o něsíc dříve než se sazba zvedne - nešlo to - odpověď člověka v prodejně - přecházíme na nový systém nelze s ničím hýbat - takže jsem platila dál (na 300 ale 450). Včera mi z nenadání přišla sms že mi zablokovali odchozí služby - údajně jsem nezaplatila 3 vyúčtování - mám povolené a 8 let fungující inkaso a na účtu dostatek financí...? V bance mi potvrdili že vše je v pořádku z jejich strany. Tak intenzivně hledám jiného operátora s podobným tarifem - klidně dražšího, ale hlavně at se nemusím bát že mi bude dělat potíže!
Já jsem včera na pobočce podal reklamaci na datové služby (700,- za tarif, kde se počítá po KB), nejsem si vědom, že jsem ho aktivoval...
Dnes přišla SMS, že mě naučtují pouze 177,- za internet v mobilu a zbytek odečtou z další faktury.
Takže reklamovat lze kdekoliv v prodejně a dokonce z mé zkušenosti i úspěšně. Neuvěřitelné
Je to hnus. Já se s vodafonem dohaduji od února kdy mně poslaly fakturu na dvojnásobnou částku než obvykle platím. Od února požaduji podrobný rozpis hovorů - asi 15x jsem o něj žádal a do dnes nic. O dalších problémech s tím navazujících se mi už ani nechce psát, furt platím jak magor s tím že mi příští fakturu pošlou i dobropis- NIC A NIC. Kašlu na ty zloděje a jdu se radši nechat okrádat ke konkurenci, snad to bude pro mne lepší.
A to vyúčtování jste nejdříve zaplatili, tu celou (špatnou) částku, nebo jste nic neplatili a rovnou reklamovali?
Tak já ted už několik měsiců řešit také problém...stále špatné info kolik mám povoláno, nakone 2x fakltura na normální částku, a ted ta 3. měsíc částka z 500 na 2400,- po 5 hovorech budu hradit pouze 1000,- a dali slevu na paušál. ale jaké bylo překvapení, i když na to byli upozorněny, a slbily že opravdu budu platit jen 1000,- tak si ale z účtu stáhly rovnou 2400 a nechají si tech 1400 jako přeplatek pro další období...operátorka mi sdělila, že mi peníze prostě nevrátí...více nekomunikujou, ani na písemné podměty, chtěla jsem aby manžel nehradil své vyučtování a vzali to ode mne a nelze...přecházím jinam, byla jsem u nich 7 let a po 3 měsících mi opravdu došla trpělivost, jde vidět jak jim záleží na stálých platících zákaznících...
A vy si myslíte, že to jinde bude lepší? Já mám špatné zkušenosti s T-Mobile. Vodafone mi připadá stále nejlepší.
V tom máte pravdu, ale v tu chvíli to pro mě bylo jediné řešení...je pravda že jsem od T-mobilu a O2 už asi 8 lidí zlanařila k Vodafonu...
Tak to hádám, že minimálně 8 lidí Vám teď nemůže přijít na jméno. Alespoň u mě by to tak bylo. Po zkušenosti, kterou jsem s Vodafonem udělal. Ale navezl jsem se do toho sám a pěkně jsem se vyškolil.
Podepsal jsem s nimi smlouvu na půl roku s telefonem za zvýhodněnou cenu a určitý měsíční tarif s tím, že to po půl roce určitě zruším. Ale horko těžko jsem to po půl roce rušil, lítal jsem od čerta k ďáblu a zjistil, že smlouvu na pobočce sice podepíšu, ale už nezruším, jedině přes operátora. Volám operátorovi, ten mi sdělí, že teď ještě nemůžu, až měsíc před lhůtou, tzn za 4 dny. Volám za 4 dny, následuje přemlouvání, zda si to nechci rozmyslet, že mi dají o něco lepší podmínky. I tak jsem nechtěl a trval na zrušení. Za pár dní telefon z Vodafonu, proč jsem zrušil smlouvu atd. atd. Za dalších pár dnů telefon z jiné firmy, která pro ně pracuje, stejný dotazy. To už jsem byl poněkud ironický a odkázal jsem je na Vodafon, kde jsem jim již několikrát vše vysvětlil.
A v ten moment - když jsem se nenechal přemluvit - jsem se stal jejich nepřítelem. To jsem ovšem ještě nevěděl. Všechny faktury, jak mi sdělila operátorka na infolince, byly vyrovnány. Ovšem za 4 měsíce přišla upomínka, ale ne od Vodafonu, ale rovnou od vymahačů, se lhůtou k zaplacení nesplnitelnou, totiž předevčírem, tj. 2 dny před vhozením dopisu. Jak to dál řešit, zatím nevím, ale jedno zásadní poučení z toho mám - nikdy si už nezačít s Vodafonem! A to jsem tu smlouvu uzavíral mimo jiné i proto, abych si otestoval, jak fungují jejich služby, protože mi brzy končí smlouva s mým operátorem, tak že bych třeba přešel i s číslem.
Až příště půjdu do lesa na houby a uvidím růžovku, tak ji rovnou rozšlapu. I s celou rodinou. A ani nemusí mluvit.
Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat jestli jste psal někdo písemnou reklamaci do vodafone a pokud ano, co všechno by měla obsahovat?Kamarád který pracuje u T-mobilu mi několikrát zdůraznil že by měla reklamace obsahovat informace jako jsou hesla jak na internetu, pin tel nebo dokonce i puk,což mi přijde jako hloupost...
Díky
Dobrý den,
já jsem právě onehdá posílala písemnou reklamaci, protože na pobočce mi řekli, že si mam zavolat na operátora, jenže jakmile se tam chci kdykoliv dovolat opakovaně to "padá". Zvláštní. Nicméně žádná hesla jsem do reklamace nepsala. Napsala jsem dost agresivní úvod s tím, jak mě štvou a potom vypsala co mi vadí na faktuře a fakturu jsem vytiskla, zvýraznila, co mi vadilo a poslala...ozvali se mi asi za týden. Volala nějaká paní a dělala ze mě naprostou idiotku a lhářku. Nakonec asi tak 3/4 věcí vyřešila. Nebo spíše "vyřešila". Táhlo se to dalších půl roku. Slibovala poslat dobropis a opravenou fakturu a nic nepřišlo. Takže se to řešilo neustále dokola. No a když se to vyřešilo, tak opět další problém. Neskutečný.
Doporuji z mé vlastní zkušenosti / nejednou se mi to stalo/ že naúčtovali něco vícekrát či zapoměli dát slevu/ vydržet a zavolat na hvězdička077 -nejrychlejší je dát: č. 2,poté znvoa č.2, pak budou chtít po vás vaše heslo, Poté znova dvojku, pak nulu, a potom nakonec jedičku či dvojku-to posledni ted presne nevim.
Oni si to daji do systému, a rovnou vám to bud poslou zpatky na ucet, nebo odečtou od nasledující faktury.
Pokud by jste byla klasický čech, doporucuji po vyresení tohoto problému s klasickým operátorem poprosit ho aby vas prepojil na "vypovední centrum". Tam jsou lidi co maji v kompetenci snizovat cenik sluzeb az o 50%.Ookud jim reknete ze vam 02 nabizel napr. 400 volných minut za 500,-, urcite vam nabídnou výhodnejsi tarif.
Ráda bych použila pouze telefon pro vyřízení reklamace ale jelikož mám nastavenou službu po svém tak mě připojení na operátora přijde na 70kč ...
Já mám také službu po svém, je to 30Kč, ale pokud voláš oprávněně, tzn. reklmamace je uznána, poplatek neplatíš, ale musíš to přímo říct,, doufám že neplatím poplatek, když je to oprávněné, vždy jsem neplatila.
K vrácení částky- ne nevrací peníze, pouze je nechají jako přeplatek na další období, už mi to sdělili i písemně. Je pravda že již asi 3 roky mám takovou slevu, kterou vím, že jinde nedostanu Ale vadí mi to chování, slíbí že si strhnou jen tu částku kterou mají, a né že 2 400,-. Ale naštěstí včera odpoledne mi volala ta paní z 29.6., že reaguje na moji stížnost, omluvila se za minulou operátorku, že nebyla v obraze...no nevím asi ta ženská měla blbý den. Omluvila se že to zadala pozdě a byla stržena celá částka...no jestli to je pravda nezjistím ale aspon omluva byla. Tak mi dala ještě k mým penezům, které tam vysí dalších 500,- a snad už bude vše OK. 50% slevu na paušál mám už 3 roky, a ted ji mám ještě na 1 rok Ale komunikace jen přes operátory je hrozná...opravdu záleží, na koho narazíte. Peníze sice zpět opravdu nedostanu ale aspon bylo slušné chování a omluva.
Já jsem boužel natolik velká " vyřídilka" že mi jakýkoliv přeplatek zasílají složenkou zpět. Kdyby to tak nebylo a nemela jsem zkusenost tak to sem jistojiste psat nebudu Mám taktéž slevu na paušál 50%, na internet také 50% + zdarma volné minuty a k tomu ajko bonus nárok na nový telefon co půl roku / jinak to bývá jednou za dva roky/, jelikož jsem blázen do HTC.
Zdravím,raklmaci budu taky posílat ohledně vyučtování,ale doporučeně na doručenku a do vlastních rukou,tak budu mít v ruce že jsem to poslala a oni to musí převzít,pokud by to nepřevzali,muel by se dopis vrátit na Vaší adresu zpět.,Tak neváhejte a pošlete to ta osobně.s pozdravem Popelka
Zrovna sa chystam i ja písat reklamaciu Vodafonu. Mali sme SIM kartu na paušál ODEPÍŠ na bezpečnostnom zariadení asi rok. Keďže som bola s nimi nespokojná v 11/11 sme vymenili SIM kartu a až koncom decembra som zručila paušal . No a na obdobie 12-1 /december/ kedy už bola SIM karta zlikvidovaná nám prišlo doplatit 320,-Kč
Dobrý den,bojuji už delší dobu se stejným problémem,SMS se mi načítají 3X,když se dovolám na operátora,je slušný,nahrávají mne,ale opravdu nemohou pomoc!Je to ohromný šlendrián a zákazník je zřejmě 0. Naposledy jse urgovala SMS z 2.12.2011! Jestli někdo uspěl,poraďte prosím postup.Díky,
V.Lukešová
Dobrý den,
reklamci lze uplatnit ve lhůtě 2 měsíců od doručení vyúčtování, v případě, že dobíjíte kredit, je lhůta k uplatnění reklamace 2 měsíce od poskytnutí služby. Reklamaci pošlete doporučeně s dodejkou na adresu reklamačního oddělení operátora, kterou naleznete na webových stránkách. Nebude-li reklamace vyřízena, obratte se na Český telekomunikační úřad se stížností - www.ctu.cz.
Kdybyste měla pochybnosti, zkuste se obrátit na spotřebitelskou poradnu časopisu dTest. www.dtest.cz
Dobrý den,mám zkušenosti s Vodafonem absolutně katastrofické.Odhlásila jsem tel.číslo ,doplatila ho a myslela,že je vše vyřízené,ale pak jsem se dozvěděla,že z něj někdo ještě 5měsíců telefonoval,aniž by mu služby pro neplacení zablokovaly.Ted mám 5000 kč doplatit já a odvolání nemám nikde .Všude jak na prodejně,tak na pobočce vám řeknou nejdřív zaplatte,ale že už peníze zpět neuvidíte,je jasné.Píši reklamace,zatím se k nim nikdo nevyjádřil.jsou to zloději,dávejte si na ně pozor.
Z Vodafone se za poslední rok z vstřícné společnosti stal, nevím proč, arogantní operátor bez jakékoli ochoty udělat cokoli pro letitého zákazníka. Jednají tak, že vám slušně sdělí, že vás mohou beztrestně okrádat a ještě se nestydí říct "můžu vám ještě s něčím pomoct?"Je jim úplně jedno, jestli někdo odejde, asi ulovili nějakou pěknou státní či korporátní zakázku, která jim umožňuje odplivnout si nad nějakými soukromými osobami. Je to poslední přírůstek do žumpy českého telekomunikačního prostoru.
ale o2 je to same , ja tam reklamoval fakturu za telefon kde byl vyuctovany internet za 40 000,- s reklamoval jsem ho s tim ze me bylo operatorkou receno ze kdyz pouzivam 2x mobilni internet cdma a 3x pevnou lnku pro net ze ho mam v telefonu zadarmo tak jsem serfoval stahoval emaily a ejhle 40 000,- v haji a tak jsem to reklamoval a odpoved byla ze se omlouvaji za chybu operatorky ze me spatne informovala ale ze je to uctovano dle platnych tarifu a podminek
já si před lety pořídil připojení k netu. Nefungovalo. Byl jsem hloupě přesvědčován, že podle mapy pokrytí mi připojení fungovat musí. Ale to byl teprve začátek. Modem jsem vrátil, s tím, at si ho prodavač nechá nebo komukoli zdarma předá, jan s tím, aby ten další platil paušál za připojení. To se dodnes nestalo, ale faktury mi za tuto neposkytovanou službu přicházely dál. Rozhodnul jsem se neplatit. Tak mi odpojili i telefon, přestože platba /paušální/ byla v pořádku. A nyní po letech, po např dopočítání rozdílu ceny za dotovaný modem a jeho plnou cenu, a co já vím, platby exekutorům, mi byl zablokován účet, na který mi chodí důchod. A miliardáři, u kterých jsem si objednal službu /předraženoui a nefungující/ se mi mstí, mám zaplatit místo původních asi 3.500,- nyní skoro 22.000,-, a to bleskem jinak mi konto, tedy můj důchod, jediný zdroj příjmu, nebude odblokován.
Jde to i jinak - jejich heslo, je opravdu krása sama. A když si někde přečtu o jejich různých nadacích, podpoře sportovců, haddikepovaných, tak to se opravdu mohu posrat radosí a dojatý jsem k slzám.
dobrý den, já mám zkušenost velmi špatnou. Naúčtovali mi i to , co jsem si v jakémsi balíčku nezakoupila a potom jsem již jen platila. Kdaž jsem volala operátora - byl tam vždy jiný o otázkou dobrý den, jak Vám mohu pomoci! po asi 45-té takovéto ltázce jsem navštívila prodejnu atam též nebyl nikdo ochoten, vždy za to mohl někdo jiný, kdo tam právě nebyl, a opět zavolejte operátora. e mailem mi docházely jen generované odpovědi a tak jsem si jejich balíček nechala ukončit , což též trvalo pěkně dlouho. Přeji Vám hodně nervů a trpělivosti. Zdraví kenyska
Ja mam tu nejlepsi zkusenost. Chodim zasadne a jenom na Prahu 6 osobne, vsechno vyyridej . Dokonce jsem mela zaucotovany internet dele nez mesic (objednavaka byla jen na mesic) a vyridila slecna hned, penize mi vratili ve forme dalsiho vyuctovani. Obcas se problem vyskyytne, pomuzou a i telefonem, s nastavenim. Nevim jak je to v jinach mistech, ale rozhodne bych tam netelefonovala. Stoji to penize a nic nevyridite.
Vážení!
Minulý měsíc,tzn.v červenci 2015,jsem zapomněla zaplatit vyúčtování. Vzhledem k tomu,že jsem byla na dovolené, učinila jsem tak hned po návratu. Platba by měla být provedena dnes 10.8.2015. Ovšem dnes mi přišlo znovu upozornění, abych uhradila dlužnou částku. Volala jsem osobně na Vodafone, nedovolala jsem se. Jak mám tedy zjistit, zda je vše v pořádku? Díky za odpověď.
Vodafone - absolutně nejhorší zkušenosti ze všech operátorů, co se týká vztahu k zákazníkovi. Docela se divím, že se tu objevuje odpověď až po 11 letech !
S Vodafonem jsem vykopal válečnou sekeru už v roce 2018, kdy jsem reklamoval špatné vyúčtování pro telefon mého syna, který tou dobou ještě studoval a Vodafone to jaksi nechtěl pochopit. Chodíval jsem do stánku v OD na Pankráci pravidelně každý měsíc (protože jsem to měl blízko kanceláře zaměstnání), ale následně přicházelo vyúčtování stejně blbě, takže se z toho stal takový rituál
Letos, po 4 letech opět s VF bojuji, protože souhrou náhod a okolností platím balíček služeb kabelová TV+Int+SIM v EZS a opět nejsem spokojen s vyúčtováním. Zřejmě někomu při zhotovení faktury spadla ruka a zaškrtla bezprecendentně Výjezd technika, který se nekonal za 404 Kč.
Mám zřízenou platbu inkasem, takže by peníze zmizely lusknutím prstu. Naštěstí mám ale stanovený limit, takže z účtu neodešla ani koruna.
Psal jsem ihned reakci na vyúčtování v neděli 11.12. dopisem ve formuláří v apl. Můj Vodafone - dodnes žádná reakce. V úterý 13.12. jsem navštívil stánek VF na Václavském náměstí, kde seděl brigádník, který se mnou bohužel komunikoval zvláštním přízvukem a lámanou češtinou, což nebylo úplně ideální. Když jsem vysvětlil problém s vyúčtováním a že nechápu, jak lze fakturovat službu, která nebyla objednána (nota bene všechny hovory jsou monitorovány - proč tedy?) a neproběhla, dostal jsem radu at podám reklamaci ale ne tam na stánku, kde jsou jen muzikanti a brigádníci ale na oficiální prodejně?
OK, podal jsem reklamaci přes formulář na webu Vodafone, ale stejně jsem zatím nedostal žádnou odpověď.
Bez emocí: taková firma, která nedokáže zareagovat na zákaznický dopis slušnou formou do 2-3 dnů nemá na trhu co dělat !
Úspěch jsem zaznamenala, když jsem zkusila ozvat se na jejich nabídku služeb (na internetu). Jak jde o kšeft, ozvou se sami a hned. Takže mi pán zavolal, vysvětlila jsem mu problém, ale telefonem mi nepraštil (i když jsem nebyla nová zákaznice), jenom mi dal číslo, na které se docela určitě dovolám.
Další možnost, kterou jsem využila, bylo ozvat se jim přes FB profil, na jejich messenger. Také tam reagují celkem svižně.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.