Nejste přihlášen/a.
Při třetí reklamaci stejné závady máte nárok na odstoupení od smlouvy. Seriózní prodejci z toho nedělají vědu, ale ti neseriózní udělají všechno pro to, aby nemuseli peníze vracet.
Dneska bohužel při reklamaci musíte ukázat, že jste tvrdší než prodejce, vyhrožovat ČOI a SOS nebo zveřejněním svých zkušeností v diskuzi na stránkách prodejce, samozřejmě pokud je má.
Ale na SOS a ČOI se můžete kdykoli obrátit.
Teď nevím, zda čekat na opravu a zase pak reklamovat a dát posudek a odstoupení od smlouvy a nebo nemá vliv na to, že je mobil v servisu a trvat na odstoupení od smlouvy.
Podle zákona máte nárok na odstoupení od smlouvy, již při 3 reklamaci. V tomto případě bych žádal o vrácení peněz. Tolik kolik jste dala za telefon, když jste ho kupovala, tolik vám musí vrátit. Pokud by vám obchodník v tomto případě odmítl vrátit peníze, bylo by dobré se obrátit s tímto problémem na ČOI.
Pokud na vás v té prodejně, kde jste si telefon zakoupila zkouší různé fígle, doporučoval bych vám, si v té prodejně už nic nekupovat. To už je pro toho obchodníka určitý trest. Dobrý obchodník ví, že spokojený zákazník se vrací.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.