Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

4 reklamace jak odstoupit od smlouvy

Od: murka* odpovědí: 4 změna:
Dobrý den,
Dneska jsem byla opět reklamovat telefon, který jsem si včera vyzvedla z reklamace.
3x se oprava mimo jiné týkala zasekávání se displeje telefonu (jedná se o dotykový mobil).Vždy udělali Update SW, ale včera jsem si přinesla z prodejny telefon a dala jsem tam SIM kartu a nechtělo to najít žádnou sít. Zkusila jsem tedy SIM jiného operátora a nic. Tel neměl žádnou sít a ani nešla vyhledat ručně, takže jsem telefon dneska odnesla zpět do prodejny, kde se mnou sepsali reklamaci a mám si zase počkat (mají na to 30 dní).
Ani jsem si nemohla zkontrolovat, zda oprava byla provedena a hned jsem zase reklamovala. Rozhodla jsem se, že telefon už nechci. Protože i když se dá nový SW, tak stejně tel se později zasekává a člověk hned neletí do opravny, ale už mi došla trpělivost.
Telefon jsem zakoupila 24.9.2009 a 9.7., 6.10.2009 a ted 9.8.2010 jsme ho již reklamovali. No a dneska opět.
Vzhledem k tomu, že se jedná o 4 reklamaci na tento telefon chtěla jsem se zeptat jak mám podat odstoupení od smlouvy?Mám nárok na vrácení peněz a musí celou částku nebo jak to je? Určitě na mě budou zkoušet různé fígle, tak abych byla připravená.
Děkuji

 

 

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

ladinpraha*

0x

Při třetí reklamaci stejné závady máte nárok na odstoupení od smlouvy. Seriózní prodejci z toho nedělají vědu, ale ti neseriózní udělají všechno pro to, aby nemuseli peníze vracet.

Dneska bohužel při reklamaci musíte ukázat, že jste tvrdší než prodejce, vyhrožovat ČOI a SOS nebo zveřejněním svých zkušeností v diskuzi na stránkách prodejce, samozřejmě pokud je má.

Ale na SOS a ČOI se můžete kdykoli obrátit.

pepane*
murka*

Dobrý den,
tak jsem byla v pátek v prodejně, kde jsem nahlásila, že chci odstoupit od smlouvy. Bylo mi řečeno, že jsem si to měla rozmyslet dřív a teď je tel poslaný do opravny s požadavkem opravy a musím tedy počkat na opravu a pak až tel přestane zase fungovat, tak at přijdu a můžu odstoupit od smlouvy a pošlou tel na posudek a pak zase po 30 dnech až se vyjádří se mnou dořeší odstoupení od smlouvy.
Nejde prý teď dodatečně poslat žádnou zprávu do servisu, aby udělali posudek.
Volala jsem tedy na operátora, kde mi slečna řekla, že automaticky po 3 reklamaci se servis vyjádří. Šla jsem tedy zpět do prodejny, kde mi řekli, že to není pravda, že posudek nedělají automaticky a musím počkat až se vrátí z opravy.
Volala jsem tedy zpět operátorovi a ten mi potvrdil, že vzhledem k tomu, že byly již 3 reklamace na stejnou vadu, tak mi na prodejně musí vyjít vstříc a nevadí, že tel je v opravně a musí mi tedy vrátit peníze. Operátor říkal, že posílá e-mail na provozovnu s pokyny, aby odstoupení od smlouvy co nejdříve se mnou vyřídili a aby mě kontaktovali. Do dneška se mi nikdo neozval.

Teď nevím, zda čekat na opravu a zase pak reklamovat a dát posudek a odstoupení od smlouvy a nebo nemá vliv na to, že je mobil v servisu a trvat na odstoupení od smlouvy.

 

martin15

0x

Podle zákona máte nárok na odstoupení od smlouvy, již při 3 reklamaci. V tomto případě bych žádal o vrácení peněz. Tolik kolik jste dala za telefon, když jste ho kupovala, tolik vám musí vrátit. Pokud by vám obchodník v tomto případě odmítl vrátit peníze, bylo by dobré se obrátit s tímto problémem na ČOI.
Pokud na vás v té prodejně, kde jste si telefon zakoupila zkouší různé fígle, doporučoval bych vám, si v té prodejně už nic nekupovat. To už je pro toho obchodníka určitý trest. Dobrý obchodník ví, že spokojený zákazník se vrací.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]