Nejste přihlášen/a.
D.den, už asi rok používám telefon LG KF510. Začal zlobit port pro nabíjení, nabíječka se v něm viklá a telefon se v podstatě nenabíjí. Bylo mi řečeno, že je to tam uvnitř nějaké ulomené. V opravně mi řekli, že se na to nevztahuje záruka, že jsem si to musela ulomit sama vikláním, jenže když jsem s nabíječkou nezaviklala, tak se telefon nenabíjel. Tak co teď? Mají právo opravu nevzít jako záruční? Telefon jsem měla asi měsíc v jejich servisní opravně, kde mi napsali, že to opravili na náklady servisu, ale záruku neuznali. Když jsem dnes chtěla poprvé telefon opět nabít, tak je to úplně stejné jako předtím, když jsem ho do opravny dávala. Tak nevím, jestli to skutečně opravili nebo si ze mě udělali legraci. V každém případě tam jdu znovu a ráda bych znala Váš názor, zda se mám bít za to, že porucha není způsobena mýma rukama, ale telefonem, popř. nabíječkou...
Jak dlouhý čas uplynul od údajné opravy?
Existuje pojem reklamace opravy.
doplněno 27.08.10 20:13:Setkala jsem se s podobnou situací týkajíci se opravy mobilu a v opravně mi řekli okamžitě reklamovat.
Uplynul jeden den a telefon je v opravě znovu, nebot to, co psal servis, že opravil, opraveno nebylo - tedy ten ulomený port. Do protokolu napsali, že na náklady servisu ho opravili, ale záruku neuznali. No a dnes už je telefon opět v servisu, protože nenabíjel, port byl ulomený. Jde mi spíš o to, že co když to zase zamítnou, že se na to nevztahuje záruka? Já ale přece nemůžu za to, že se to vevnitř ulomilo, rozhodně jsem s tím nijak neviklala, aby se to ulomilo...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.