Nejste přihlášen/a.
Ahoj všem, požádal bych vás o radu s řešením problému s kvalitou hovoru na telefonu Doogee S96PRO, Android 10.
Při volání přes mobilní sít mě druhá strana slyší jakoby "ze sudu" s kolísáním hlasitosti (bez ohledu na místo kde se nacházím, takže na signál to nevidím). Naproti tomu při hovoru přes Whatsapp nebo Mesenger je kvalita dobrá, takže mikrofon je v pořádku (?). Dokáže prosím někdo poradit, telefon je po záruce a vyhazovat ho ještě nechci
Chyba může být i na straně operátora, třeba když má mizerné pokrytí signálem, a tam Vám reklamace mašiny nepomůže. Je to podobné, jako když si do krásného kbelíku napustíte litr moči a pak byste reklamoval onen kbelík, že Vám z něj nechutná. Ale za to, co do něj dáváte (karta operátora) výrobce kbelíku nemůže.
Dobrý den, máte na mysli operátora jako takového nebo přímo SIM kartu? Typicky při volání z mojí kanceláře je kvalita hovoru mizerná, ale kolegové se stejným operátorem telefonují ze stejné místnosti/objektu bez problému.
SIM kartu Vám vydal operátor. Nejsem technik Vašeho operátora, takže Vám k tomu víc neřeknu, ale jelikož jiné komunikační platformy Vám jdou normálně a pouze VOLÁNÍ ZE SIMKY blbě, tak kde asi bude chyba. V mikrofonu? V displayi? Nebo snad v nabíječce? No, já bych to tipoval právě na tu kartu.
Jak máte nastavený mobil? Lidi se namlsali kvalitou VoLTE a stará dobrá GSM telefonní kvalita jim nestačí.
Vysvětlení třebas tady: mobilenet.cz/... článek je starý, nyní VoLTE a VoWiFi podporuje kdejaká chytrá šunka
a taty alza.cz/...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.