Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Špatná kvalita hovoru

Od: vasek2 odpovědí: 12 změna:

Ahoj všem, požádal bych vás o radu s řešením problému s kvalitou hovoru na telefonu Doogee S96PRO, Android 10.

Při volání přes mobilní sít mě druhá strana slyší jakoby "ze sudu" s kolísáním hlasitosti (bez ohledu na místo kde se nacházím, takže na signál to nevidím). Naproti tomu při hovoru přes Whatsapp nebo Mesenger je kvalita dobrá, takže mikrofon je v pořádku (?). Dokáže prosím někdo poradit, telefon je po záruce a vyhazovat ho ještě nechci

 

 

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x

Chyba může být i na straně operátora, třeba když má mizerné pokrytí signálem, a tam Vám reklamace mašiny nepomůže. Je to podobné, jako když si do krásného kbelíku napustíte litr moči a pak byste reklamoval onen kbelík, že Vám z něj nechutná. Ale za to, co do něj dáváte (karta operátora) výrobce kbelíku nemůže.

vasek2

Dobrý den, máte na mysli operátora jako takového nebo přímo SIM kartu? Typicky při volání z mojí kanceláře je kvalita hovoru mizerná, ale kolegové se stejným operátorem telefonují ze stejné místnosti/objektu bez problému.

SIM kartu Vám vydal operátor. Nejsem technik Vašeho operátora, takže Vám k tomu víc neřeknu, ale jelikož jiné komunikační platformy Vám jdou normálně a pouze VOLÁNÍ ZE SIMKY blbě, tak kde asi bude chyba. V mikrofonu? V displayi? Nebo snad v nabíječce? No, já bych to tipoval právě na tu kartu.

halamus

Jsem si naprosto jistý, že SIM karta na kvalitu hovoru nemá žádný vliv.

Ale operátor ano a co je platformou, aby mobil s operátorem spolupracoval? Tramtadadáaaaa - operátorem vydaná SIMKARTA.

halamus

Já bych se podíval do nastavení mobilu. GSM hovor má podstatně horší kvalitu, než datový hovor, což je přes aplikace nebo třeba přes VoLTE. Tou močí v kýblu je s pravděpodobností hraničící s jistotou, tramtadadáaaaa, zvukový kodek GSM.

 

thetruth

0x

Telefon s A10 ještě v záruce? To je pět let starý OS.

Jinak pokud v jiných aplikacích mikrofon funguje korektně, není to HW problém. V tom případě je to SW problém, což jestli je telefon takto skvěle "podporován" výrobcem, tak není divu.

vasek2

Právě že jak píšu, už není v záruce Jinak by ho měl prodejce už dávno zpět

thetruth

 


0x
U predchoziho telefonu Ulefone jsem našel kdesi na internetu návod, podle kterého se dalo dostat do servisního menu a tam nastavit řadu parametrů včetně zesílení sluchátka, reproduktoru a citlivosti mikrofonu pro různé účely, třeba to podobně jde i u tohoto telefonu. Defaultni hodnoty byly celkově velmi slabé, obě strany slyšely špatně i zvuk reproduktoru byl slabý, ač hardwarově měl telefon rezervu.

 

halamus

0x

Jak máte nastavený mobil? Lidi se namlsali kvalitou VoLTE a stará dobrá GSM telefonní kvalita jim nestačí.

Vysvětlení třebas tady: mobilenet.cz/... článek je starý, nyní VoLTE a VoWiFi podporuje kdejaká chytrá šunka
a taty alza.cz/...

 

jirib

0x
Zkuste měnit v nastavení 2G,3G nebo jejich kombinaci a potom 4G a LTE.
V některý hůře pokrytých oblastech jsou problémy.Operátor to nepřizná...
Nejlépe se to projeví při výpadku elektřiny,moderní sítě jdou do háje jako první.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]