Zdravím a přeji pohodové vikend, Pořídil jsem si Bluetooth reproduktor JBL charge 5.. po připojení se na nej skrze telefon (iPhone 11) mi začne vypadává Wi-Fi. (Vždy po minutě dvou vypadne zhruba na pul až minutu). když je reproduktor dal než dva metry od telefonu, problém nenastává. Je problém v telefonu, v reproduktoru nebo ve Wifine? Docela mě to stve, jbl pro mě nebyla zrovna levná koupě… Kdysi jsem měl JBL Flip 4 a u toho se to nedělo, měl jsem ale jiný telefon..(stejná Wi-Fi) dá se s tím něco dělat? Myslíte ze by pomohla reklamace? Díky za případně rady , Hodně zdraví
Bluetooth i Wi-Fi používají stejné pásmo 2,4 GHz. S Bluetooth nic nenaděláte, s Wi-Fi můžete zkusit jiný kanál v pásmu 2,4 GHz nebo ještě lepší bude použít pásmo 5 GHz. V pásmu 5 GHz lze dosáhnout větších rychlostí, ale dosah signálu je zhruba poloviční. Záměrně nezabíhám do podrobností, které umožňuje "nový" Wi-Fi standard 6, o sedmičce nemluvě.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.