Díky za doplnění, dobře vysvetleno. Ani nevím, jestli v těchhle baterkách skutečná nadproudová ochrana je, viděl jsem v něčem (ne Parkside) bmsky i bez ní, ale bez ohledu na to asi ve všech případech to vypne při poklesu nejslabšího článku na cca 2,5V, což je hned. Třeba pri "opravě" akuvysavače, nějakej takovej "hoch" typ, teď nevím, myslím Samsung nebo Philips, kde odešla integrovaná elektronika jsem se s tím natrapil. Deska s hromadou švábů, pro tlačítkový ovládání rychlostí, indikaci, nabíjení, balancování... Bohužel zdechla a jen trvale topila. Prodělal jsem to na obyčejnou 40A bms a spínání přes relé, ale musel jsem to zapojit napřímo na články, protože jakmile nebyly stoprocentně nabitý, bylo potřeba k zapnutí opakovaně cvakat spínačem až do dosažení otáček, kdy už se to chytlo V motorku zřejmě vinutí o pár závitech průřezu jak přívod do baráku A u akusekacky, kde opakovaně odešel střídač pro 1kw třífázovej 36V motor, jsem při radikálním řešení cestou výměny motoru za stejnosmernej 24V/40A (+úprava zapojení baterek na 18V) zajistil pomalej rozeběh použitím 2 relé a pár metrů drátu jako odporu, kdy hlavní relé sepne až po roztočení přes ten "odpor".
Pro motorek žádný riziko neni, krátkodobě, než se to roztočí, určitě snese vic, než dokáže dodat baterka. Dětem jsem do elektroaut na 12V dal spínaný zvysovaci regulátory nastavený na 19V bez proudovyho omezení a řádily s tim dlouhý hodiny Jen do kopce občas odešla 30A pojistka (jsou v tom motorky jako v akuvrtackach). Motorek ohrožuje jen přehřátí dlouhodobým přetížením.