Nejste přihlášen/a.
Pokud jste nikomu nedal souhlas aby Vás s čímkoliv kontaktoval jde o spam, takže Vás Vaše "hrubost" vůbec nemusí trápit. Paní se Vás především měla zeptat, jestli s monitorováním hovoru souhlasíte, nikoliv oznámit, že jde o nahráváný hovor.. To už byl z její strany mlžící manévr. Zatímco pracovníci call center prochází školením jak se nenechat odbýt, zašumlovat to co volaný nechce slyšet a vnutit mu produkt který v drtivé většině zdaleka ne tak výhodný jak se v jejich prezentaci tváří, Vy zaskočen neznámou osobou jste nebyl schopen během okamžiku vyhodnotit (zvláště v dnešní době) oč se jedná a vyjádřil jste svůj nesouhlas s další komunikací jednoduše a krátce, což bylo z Vaší strany fér, protože jste zbytečně nezdržoval "vykecáváním se". Buďte rád! Kdyby šlo o podvod, za chvíli už jste mohl mít zamotanou hlavu a pokud šlo "jen" o nabídku služeb či zboží, Vy byste přistoupil na to, že jednou možná čas mít budete, otravovali by do té doby, než by ve Vás "bouchly saze" a byl byste mnohem hrubější. Mně se osvědčilo hned na začátku odmítnout monitorování hovoru. Vy totiž musíte s nahráváním souhlasit, pokud jasně vyjádříte svůj nesouhlas, obvykle hovor sami ukončí... Chcete-li telešmejdy odmítnout slušně, stačí říci "Nezlobte se slečno, ale já si nepřeji být nikým nahráván, nicméně Vám přeji hezké odpoledne".
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.