Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
pokud by někdo dovedl poradit,tak budu ráda - mám problém s placením přes mobil.
Do nedávna vše fungovalo a tak nevím, v čem by mohla být potíž.
Mobil je Samsung A52s ,kartu mám od ČS,NFC nastaveno, peněženku staženou z Obchod Play,když platím v obchodě a přiložím spuštěný mobil,hlásí mi Zamítnuto a tak vyndám klasickou plastovou a zaplatím bez problémů. Napadlo mě odinstalovat Peněženku,restarovat mobil, znovu nainstalovat a zapnout a nic.Docela mi to štve, je to pohodlné a rychlé a tak bych byla moc ráda, aby to fungovalo jako dříve.Nikdo neví, co by to mohlo způsobit a tak zkouším zde,jestli by někdo nevěděl.Předem díky za vaše typy.
A propojeno s bankou to je? Já třeba mám v mobilu příslušné bankovnictví , jestli to jde i bez toho ale nevím...to poradí banka: Co jim zkusit zavolat na jejich linku se poptat? Je v té peněžence pod kartou značka WiFi?
Je nastaven některý z požadovaných vyšších typů zámku displeje?
Je tento zámek před platbou otevřen?
Je nastaven dostatečný čas mezi otevřením zámku displeje a placením?
Přikládáte mobil NFC čipem ke správnému místu čtečky terminálu?
kdyby to přiložila blbě tak jí to nenapíše "platba zamítnuta" to se někde nepropojí s bankou nebo kartou
po mně to chtelo napoprve i PIN. Včera jsem přeinstalovával bankovnictví, neb jsem přidal otisk prstu a už mne nikam nepustilo. Musel jsem spárovat znovu mobil s bankovnictvím.
P.S. Máte spárováno s bankou mobil?
Asi jsme to trefili. je po nové instalaci mobil spárován?
no to se pozná po přihlášení z PC do internetového bankovnictví, alespoň u mne ano, která zařízení maj přístup do tohoto bankovnictví. Já tam včera musel mobil znovu přidat, a ty ostatní jsem smazal, naštěstí u sebe mají datum přidání.
Já bych prostě kartu z GooglePay odebral, restartoval mobil ( to asi není nutné) a pak ji znovu přidal. Pokud by to pak nefungovalo, tak bych kontaktoval banku. Pokud půjdete do mobilní aplikace, tak i tam musíte vidět, zda je karta spárovaná s GooglePay, aspoň já to tak u jiné banky mám.
Tak to znám. Nevím, co s tím ti zmrdi v český spořitelně dělali (nemám potřebu přejít jinam, zmrdi jsou to všude stejný), ale mě to dokonce přes NFC mobilem hlásilo OK, ale prodavačka mě pak vyvedla z omylu a shrábla zboží z pásu. Plastovou kartou to pak zaplatit šlo.
Taxem zašel na tu jejich přihřátou pobočku, udělal tam kravál, a ti jejich ajtáci taky věděli hovno čím to může bejt, akorát mi zkusmo poradili změnit si PIN, že jako to může bejt z bezpečnostních důvodů. Ale drballi se při tom na hlavě, takže fakt hovno věděli. No a po změně PINu jsem to znova v prodejně mobilem znovu zkusil s tím, že budu vypadat jako nedisponibilní socka, a šlo to, no.
To jsou úskalí těch dygytálňých technologyjý, takže papírové peníze rulezz...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.