Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Když nestihnou záruční opravu?

Od: kveta* odpovědí: 4 změna:

Dobrý den.

27.4.jsem poslala poštou do servisu k záruční opravě konvici.Domluvili jsme se servisem přes email,konvice prý dorazila,ale reklamace prý stále není vyřízena.Jelikož se blíží čas ,kdy by měla být opravena,chci se zeptat na co mám nárok,když ji do 30 dnů "nedokážou" opravit.díky Květa

 

 

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


2x

ostoupení od kupní smlouvy, úhradu všech níkladů spojených s reklamací a zaplacené částky za konvici.

Třeba: konvice stále 300Kč, pak ještě, balné 50Kč, poštovné 54Kč, cestovné na poštu 48 Kč, telefony 24Kč, ...poplatek bance za vrácení peněz...

doplněno 24.05.10 21:53:

30 dní, nikoliv 31

občanský zákoník určuje počítání dnů. takže třicátý den ráno v 8:00 není na prodejně je smolík...

lubikopr*

Uplatňovat reklamaci musí pani vůči prodejci a ne servisu.Náklady spojené s reklamaci musí být oprávněné.To že posílala výrobek poštou je její věc Prodejce může namítnout, že náklady s reklamaci nemusely být při reklamaci u něho.Pokut se tak nedohodla s prodejcem.

 

cocinkamichalka*

1x

Máte nárok na vrácení peněz.

 

mkat*

0x

Ked vam do 30-31 dni vec neopravia ,mate narok na novy vyrobok alebo vratenie penazi.Ale ste to asi mali vybavovat cez predajcu.Ked ste obisli predajcu mozu vzniknut nejake komplikacie ,bud casove ,alebo kto vam da novy tovar ,popripade peniaze.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]