Nejste přihlášen/a.
tak zboží lze v nějaké lhůtě vrátit, pokud jde o eshop snad do 14 dnů bez udání důvodu, reklamuje se u prodejce...dle možnosti IHNED, průkazným způsobem...ideálně datovo schránkou ( poštovní datová zopráva ) nebo dopisem s dodejkou...podmínky máte v "obchodních podmínkách" stačí si to přečíst
Ještě jednou, nebo ZNOVU...odpoveď je v obchodních podmínkách, se kterými jste vyslovila souhlas.
Přečtěte si obchodní podmínky, se zaměřením na část, věnovanou možnosti vrácení zboží, následně na část, věnovanou postupu při reklamaci...postupujte podle daného návodu...pokud si to nepamatujete, jednotlivé kroky, které musíte udělat si vypiště na papír a očíslujte...
Předpokládám, že této odpovědi jste porozuměla
Poškozené zboží nebo neúplnou dodávku je třeba reklamovat ihned po převzetí. V obchodních podmínkách by měl být postup. Dokázat škrábanec na obrazovce je prakticky nemožné. Snad jen videem rozbalování balíku. Chybějící pečet vás mohla varovat, pozdě ale bycha honit. Zkusil bych datovkou poslat reklamaci a v případě zamítnutí se obrátit na d test. Existuje možnost mimosoudního jednání. Prodejce určitě ví, že poslal rozbalené zboží.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.