Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat, jak je to se zárukou na "použité zboží" a výměnu baterie. Koupil jsem pro manželku IPhone 8 u prodejce inComputer => mobil kategorie A = Krátkodobě použité zboží - představuje naprosto jedinečnou alternativu k novým produktům.
Ale mobil po půl roce "odumřel", nešel zapnout a prodejce mi sdělil, že možná by Vám jej spravil nějaký autorizovaný servis. Bohužel zde oprava byla nad naše síly i kdyby byla pozáruční. / Servis se pokusil i vyměnit baterii jestli chyba se nemohla stát tam. Bohužel ne. Dal jsem mobil do jednoho servisu, který to "opravil" za 15 minut výměnou baterky.
Prodejce inComputer ale nechce uznat můj požadavek na zaplacení opravy - výměnu baterky s tím, že se jená o spotřební materiál a to se stát může. Lze nějakým způsobem dosáhnout toho, aby prodejce výměnu baterie zaplatil?
Děkuji, JD
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.