Nejste přihlášen/a.
Záleží asi nejvíc na bance. V KB to tuším je o nastavení / přidání přístroje v internetovém bankovnictví.
Pokud nemáte na telefonu stejný google a sinchronizaci účtů, mělo by to na každém telefonu v konkrétní aplikaci jít nastavit. Brání vám něco to vyzkoušet?
Moc by pomohlo, kdyby jste prozradil o jakou banku se jedná.
Třeba u KB pokud si k aplikaci el. bankovnictví nenainstaluji a nezprovozním druhou aplikaci KB Klíč, tak neudělám žádný aktivní pohyb na účtě, tzn. mám jen pasivní přístup k účtu.
Pomůže to v tom, že každá banka to bude mít trošku jinak a těžko Vám radit, když nevíme o jakou banku se jedná.
Teď tedy víme že je to Air Bank a Equa bank.
Proč se nás ale ptáte zda je možný aktivní a pasivní přístup do těchto bank, když si sám odpovídáte že to víte?
Sice také nevím, ale proč nenapíšete dotaz na banku? Tam odpoví nejlépe a jak mám vyzkoušené u Air, tak docela rychle.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.