Nejste přihlášen/a.
U mobilu Xiaomi RedMeNote4 - se mi v blíže nezjištěných intervalech projevuje výpadek SIM karty, výpadek mobilních dat. Tím pádem nikdy nevím, kdy budu nedostupná - žádné zvukové, či jiné upozornění se neprojevuje. Závadu napravím okamžitým restartem. Co s tím? Jsem již velmi pokročilého věku, tedy naprostá lama a prosím o pomoc, či o radu. Telefon je v záruce, ale je kupovaný v Praze. Musím ho dodat na reklamační opravu do opravny tam, či mohu najít pomoc v místě bydliště? Předem díky za každou snahu o pomoc, či radu.
Těžko říct, kam telefon musíte na reklamaci poslat..
Jde o to, že některé firmy s více pobočkami jsou schopny přijmou reklamaci na kterékoliv své pobočce.
Pokud tedy máte telefon koupený ve firmě, která má více poboček, zeptejte se na nejbližší pobočce.
Pokud tomu tak není, telefon do opravy pošlete poštou (poštovné by Vám mělo být proplaceno - pokud si požádáte).
Reklamoval bych a souhlas, že některé pobočky Xiaomi v obchodních centrech větších měst jsou ochotny/berou telef. přístroje k reklamaci i když byly zakoupeny jinde. Při výběru mezi Xiaomi a Samsungem jsem raději sáhl po osvědčenějším, ale dražším zařízení. Jak pročítám recenze telefonů, tak jsem udělal dobře. Chci napsat, že na Xiaomi "prskají" i kolegové v práci a za mě-výrobci Xiaomi mají ještě co vychytávat ( i když se oboje telefony vyrábí v Číně..).
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.