Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Mobil.cz - Přesměrování hovorů

Od: honzajelito odpovědí: 6 změna:

Mohl by mi někdo prosím poradit jak přesměrovat u operátora Mobil.cz hovory když budu nedostupný?

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


1x

Dobrý den. Napíšu jak to mam já u telefonu Lenovo s dvěma SIM. Zvolím volání, tedy tlačítko telefonu. Poté klepnu na ikonu čtverečku, který je ve spodní části pod displayem a chvíli přidržím. Objeví se nabídka, ze které vyberu další nastavení→ účty pro volání. Vyberu T- Mobile, protože Mobil.cz, jede ne jeho síti. Z nabídky která se objeví, vyberu přesměrování hovorů a dále vyberu z nabídky- přesměrovat vždy, pokud je obsazeno, pokud hovor není přijat nebo při nedostupnosti.


doplněno 19.07.19 14:33:

Než jsem odpovídal na Váš dotaz, tak jsem to zkoušel a ted jsem to zkousel znovu. Mě to funguje.

honzajelito

To je hezký, ale od 1.7 2019 to už nefunguje

bobek
No právě. Přesměrování už není možné. To znamená že tahle otázka je... Zbytečná? Prostě to nejde. Vlastně maximálně změnit operátora.

 

111®

0x

jednak by nebylo od věci uvést značku a typ telefonu, a pak nevím proč by to nemělo fungovat. To že to nefunguje vám neznamená že to nefunguje nikomu.

hop®

Značka typ telefonu jsou totálně nedůležité údaje, přesměrování je záležitost operátora, nikoli telefonu...

 

hop®

0x

Zavolat na operátora, měl by to být hovor zdarma, tam řeknou jestli to jde a jakým způsobem...
Anebo ze podívat na web operátora...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]