Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Podívejte se co mám na televizi

Od: med® odpovědí: 26 změna:
26 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


3x

To asi na koleně neodstraníš. Zkus servis, jestli se to cenově vyplatí.

med®

jaký servis?

 


3x

... obratte se přímo na značkový servis ( mám dojem, že tam vidím LG ) a trvejte na zjištění závady a hlavně požadujte provedení záruční opravy ... at si to "zmáknou", jak umí. Vy jste přece kupoval televizi i se záručním servisem na nějakou dobu. Samozřejmě se budou všemožně vymlouvat na cokoliv. Pokud se s nimi budete ale jenom "dohadovat", nic nevyřešíte. Jednoduše jim televizor do jejich servisu přivezte, nechejte si vystavit patřičný doklad o převzetí ( s přesným popisem toho, jak se závada projevuje ) a nechejte televizor k opravení. Pak "servismanům" nezbude nic jiného, než - na Vaší televizi - začít "makat". Máte-li teď ( nepoužitelný ) televizor doma a neslouží Vám ( pro poruchu ) k účelu, ke kterému byla zakoupena, ... tak se sám okrádáte o záruční dobu, která je - ze zákona - mám dojem 24 měsíců. ( Některí výrobci poskytují záruční dobu nejenom 24, ale dokonce i 40 měsíců. )

Porucha v záruční době není problém ( k vyřešení ) Váš, ale problém toho, kdo za bezproblémový chod vyinkasoval nemalou částku ... a tedy za bezporuchový chod "mašinky" ( nejméně 24 měsíců ) také odpovídá. ( Samozřejmě za předpokladu, že se Váš televizor "neprošel" kolem "wapky" při "sprchování" Vašeho auta. ) - Tím jsem chtěl jen "naznačit", že pokud jste si jistý, že závada nevznikla nevhodným užíváním, pak se domáhejte svého práva co nejdůrazněji.

Odmítnou-li se s Vámi bavit, obratte se přímo na obchodní zastoupení firmy v ČR a seznamte je se svým problémem - tj. nezájmem servisu ( případně i se jmény pracovníků, kteří Vám televizor odmítli do opravy přijat ). Jsem přesvědčený o tom, že obchodní zastoupení příslušné firmy by asi hodně nerado sledovalo "negativní" reklamu ... třeba v "Občanském judu" ... s ukázkou toho, jak se jejich firemní servis stará o své zákazníky, kteří přijdou s poruchou v záruční době.

... přeji úspěšné pořízení.

doplněno 27.11.09 10:19:

... poučení ze včerejšího pořadu o reklamacích.

Nešlo sice o televizor, ale o dětský kočárek ( v hodnotě cca 20.000 Kč - s 3x se opakující poruchou ), ale přesto také hodně poučné. Hodně velké problémy mohou vzniknout, když ( při předávání jakékoliv věci do záruční opravy ) přebírající servis "ZAPOMENE" v patřičných dokladech VYZNAČIT ... DATUM PŘIJETÍ vadné věci ... a po opravení také DATUM VRÁCENÍ opravené věci zákazníkovi. Zapsání obou termínů je důležité ... pro PRODLOUŽENÍ záruční doby ... o DOBU, po kterou zákazník neměl možnost svoji věc využívat.

Ještě doporučuji před jakoukoliv reklamací ... alespoň "malinko" nastudovat základní práva zákazníka při reklamaci ), protože jinak si může reklamující zákazník připadat ... jako ve špatném snu, když mu prodejce ( místo přijetí vadné věci k opravení ) -zcela bezdůvodně - začne "otloukat" o hlavu, ... co všechno s reklamovanou věcí "prováděl" ( ... a provádět neměl ) ... to samozřejmě i bez toho, ... že by někdy u Vás byl, ... že by u Vás viděl ( jak s věcí zacházíte ), ... ale ani neví, kde vůbec bydlíte.

... přeji štastné pořízení.

papene*

Proč si myslíte mechanická závada,když v servisu řekli vlhkost.Otázka je, jestli jí vůbec otevřeli.

doplněno 27.11.09 11:54:

Odskočila se osprchnout.

pepa87*

to co řekli v servisu není svaté

na fotce jsou jasně vidět praskliny

vlhkost (musela by se prolejt vodou) udělá jen mapy

 

 

malvinka*

2x

konečně UFO

 

xoxoxo

0x

display v hazlu...

 

med®

ještě 1 foto

papene*

Foto není.Unesl ho E.T

doplněno 25.11.09 12:09:

Jak je stará televize?

med®
25.11.09 12:22

1 rok

papene*

A nestahuje se na ní tedy ještě záruka?

med®

nechtěj mi uznat reklamování...

xoxoxo

Proč? Jak argumentují? Televize i po roce je v záruce, pokud jste ji neusmažil nebo vám neupadla a nezpůsobil jste to špatným užíváním, uznat to musejí, pokud ne, obratte se na Českou obchodní inspekci

med®

prý se používala ve vlhkém prostředí...

xoxoxo

a používala? jestli ne, tak na ty jejich kecy neberte ohled.

med®

mám jí v pokoji...

xoxoxo

Neměl jste otevřené okno za deště, kudy na zadní stranu telky napršelo nebo nezalíval na ni někdo kytku či vám tam nenatekla voda? Pokud ne a nežijete ve skleníku, máte nárok na záruční opravu.

pepa87*

kdo si u ní hrál s bejsbolkou?

... připadá mi to jako pohled BOXERA ... na svoje "boxerky" ( ... ne slipy, ... ale rukavice )

doplněno 27.11.09 10:37:

... jen tak mimochodem:

... až půjdete ( už po několikáté - ke zmatenému prodejci ) jednat o reklamaci, ... tak si ty "boxerské rukavice" ( jen tak ledabyle ) hoďte přes rameno! ... je možné, že té reklamaci ... RYCHLEJI ... "porozumí".

... a kde že jsou tak "ohleduplní" ke svým zákazníkům?

... kterému "kvelbu" by bylo dobré se VELKÝM OBLOUKEM VYHÝBAT?

 

xoxoxo

0x

vypada to jako seskvarene bubliny

 

mil®

0x

Asi dostala dole ránu.

med®

nedostala!?!

mil®

ale vypadá to tak

med®

,,vypadá´´

pepa87*

a nemáte doma děti? potom by ta možnost byla, protože to vypadá velmi pravděpodobně na mechanické poškození

 

juvla*

0x

zkuste to u cz.lge.com/...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]