Nejste přihlášen/a.
... obratte se přímo na značkový servis ( mám dojem, že tam vidím LG ) a trvejte na zjištění závady a hlavně požadujte provedení záruční opravy ... at si to "zmáknou", jak umí. Vy jste přece kupoval televizi i se záručním servisem na nějakou dobu. Samozřejmě se budou všemožně vymlouvat na cokoliv. Pokud se s nimi budete ale jenom "dohadovat", nic nevyřešíte. Jednoduše jim televizor do jejich servisu přivezte, nechejte si vystavit patřičný doklad o převzetí ( s přesným popisem toho, jak se závada projevuje ) a nechejte televizor k opravení. Pak "servismanům" nezbude nic jiného, než - na Vaší televizi - začít "makat". Máte-li teď ( nepoužitelný ) televizor doma a neslouží Vám ( pro poruchu ) k účelu, ke kterému byla zakoupena, ... tak se sám okrádáte o záruční dobu, která je - ze zákona - mám dojem 24 měsíců. ( Některí výrobci poskytují záruční dobu nejenom 24, ale dokonce i 40 měsíců. )
Porucha v záruční době není problém ( k vyřešení ) Váš, ale problém toho, kdo za bezproblémový chod vyinkasoval nemalou částku ... a tedy za bezporuchový chod "mašinky" ( nejméně 24 měsíců ) také odpovídá. ( Samozřejmě za předpokladu, že se Váš televizor "neprošel" kolem "wapky" při "sprchování" Vašeho auta. ) - Tím jsem chtěl jen "naznačit", že pokud jste si jistý, že závada nevznikla nevhodným užíváním, pak se domáhejte svého práva co nejdůrazněji.
Odmítnou-li se s Vámi bavit, obratte se přímo na obchodní zastoupení firmy v ČR a seznamte je se svým problémem - tj. nezájmem servisu ( případně i se jmény pracovníků, kteří Vám televizor odmítli do opravy přijat ). Jsem přesvědčený o tom, že obchodní zastoupení příslušné firmy by asi hodně nerado sledovalo "negativní" reklamu ... třeba v "Občanském judu" ... s ukázkou toho, jak se jejich firemní servis stará o své zákazníky, kteří přijdou s poruchou v záruční době.
... přeji úspěšné pořízení.
doplněno 27.11.09 10:19:... poučení ze včerejšího pořadu o reklamacích.
Nešlo sice o televizor, ale o dětský kočárek ( v hodnotě cca 20.000 Kč - s 3x se opakující poruchou ), ale přesto také hodně poučné. Hodně velké problémy mohou vzniknout, když ( při předávání jakékoliv věci do záruční opravy ) přebírající servis "ZAPOMENE" v patřičných dokladech VYZNAČIT ... DATUM PŘIJETÍ vadné věci ... a po opravení také DATUM VRÁCENÍ opravené věci zákazníkovi. Zapsání obou termínů je důležité ... pro PRODLOUŽENÍ záruční doby ... o DOBU, po kterou zákazník neměl možnost svoji věc využívat.
Ještě doporučuji před jakoukoliv reklamací ... alespoň "malinko" nastudovat základní práva zákazníka při reklamaci ), protože jinak si může reklamující zákazník připadat ... jako ve špatném snu, když mu prodejce ( místo přijetí vadné věci k opravení ) -zcela bezdůvodně - začne "otloukat" o hlavu, ... co všechno s reklamovanou věcí "prováděl" ( ... a provádět neměl ) ... to samozřejmě i bez toho, ... že by někdy u Vás byl, ... že by u Vás viděl ( jak s věcí zacházíte ), ... ale ani neví, kde vůbec bydlíte.
... přeji štastné pořízení.
Proč si myslíte mechanická závada,když v servisu řekli vlhkost.Otázka je, jestli jí vůbec otevřeli.
doplněno 27.11.09 11:54:Odskočila se osprchnout.
to co řekli v servisu není svaté
na fotce jsou jasně vidět praskliny
vlhkost (musela by se prolejt vodou) udělá jen mapy
Proč? Jak argumentují? Televize i po roce je v záruce, pokud jste ji neusmažil nebo vám neupadla a nezpůsobil jste to špatným užíváním, uznat to musejí, pokud ne, obratte se na Českou obchodní inspekci
Neměl jste otevřené okno za deště, kudy na zadní stranu telky napršelo nebo nezalíval na ni někdo kytku či vám tam nenatekla voda? Pokud ne a nežijete ve skleníku, máte nárok na záruční opravu.
... připadá mi to jako pohled BOXERA ... na svoje "boxerky" ( ... ne slipy, ... ale rukavice )
doplněno 27.11.09 10:37:... jen tak mimochodem:
... až půjdete ( už po několikáté - ke zmatenému prodejci ) jednat o reklamaci, ... tak si ty "boxerské rukavice" ( jen tak ledabyle ) hoďte přes rameno! ... je možné, že té reklamaci ... RYCHLEJI ... "porozumí".
... a kde že jsou tak "ohleduplní" ke svým zákazníkům?
... kterému "kvelbu" by bylo dobré se VELKÝM OBLOUKEM VYHÝBAT?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.