Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, koupila jsem v eshopu poměrně drahou elektrickou masážní podložku. Zpočátku fungovala, ale potom začal občas vynechávat jeden motor. Vrátila jsem ji do reklamace, neuznali reklamaci, závada se údajně neprojevila. Teď se po hmatu dotyčný motor poškodil, cítím tam, že je v něm díra, asi naprasknul. Motor sice funguje, ale bojím se podložku dál používat, když je motor otevřený. Chci podložku znovu poslat do reklamace, ale vůbec nevím co jim napsat, aby reklamaci uznali, když jsou tak neochotní. Mohou říct, že jsem na prasknutí motoru způsobila sama- přitom vážím ani ne 50 kg. Může mi někdo poradit s formulací reklamace? Podložka stála skoro 12000. Děkuji moc. Přeji srdečně PF 2019.
Koupil jsem podobnou v Euronics-u, sice za trochu jinou cenu; po necelém roce taky odešel jeden motor, druhý se taky občas zastavil, reklamace přijata, za tři týdny volali, at si podložku vyzvednu. Na reklamačním listu stálo - závada se neprojevila. Vzal jsem ji domů a světe, div se, podložka fungovala celá. Podle mne čínské zboží opraví (motor se dá objednat za pár Kč v Číně, to jsem si zjistil během doby záruční opravy nebo mají vibrační motorky z jiných uznaných reklamací) a aby nemuseli po třetí poruše vyměnit toto zboží, tak raději napíši, že se závada neprojevila a tím vlastně "neproběhla"ani jedna reklamace.. možná se mýlím, ale nebylo to jen jednou... A tady je vzorový formulář reklamace. Přípaně tento
Nebo další možnost tady VZOR - Reklamační list ... nebo případně později ...VZOR - Oznámení o odstoupení od kupní smlouvy (PDF)
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.