Nejste přihlášen/a.
Chtěla jsem dobít baterii v mobilním telefonu, ale baterie se nenabíjí. Telefon jsem koupila před necelým měsícem. Chtěla jsem ho otevřít a zkusit vyndat baterii, ale nepodařilo se mi to. Mám jít telefon reklamovat? Děkuji za rady.
Dobrý den, pokud nabíjíte nabíječkou do zásuvky, tak s ní zkuste zahýbat (nahoru a dolů) - některé jsou tam volně a potom nefungují (špatný kontakt). Také zkuste mobil nabíjet kabelem přes port USB v PC, jestli uvidíte změnu. Zdravím!
brunecova - pokud se na mobilu neukazuje symbol nabíjení ani přes port USB, tak reklamujte (celé a kompletní balení výrobku). Ještě se podívejte, jestli není problém s nabíjením zmíněn v návodu k přístroji, resp. zda nabíjíte přesně dle toho návodu.
Jestli do teďka nebyl problém, pak reklamovat!
Nabíječka je součástí dodávky telefonu. Takže i s vadnou nabíječkou reklamovat!
Měsíc bez telefonu kvůli neuznané reklamaci - deformace dobíjecího/datového kabelu z důvodu chybné manipulace. Dovolím si tipnout, že kabel je K.O.
Pokud máte tu možnost - první řešení je vždy vyzkoušet jinou nabíječku- jiný kabel. U 99% případů je problém tady. Kabel se zlomí nebo nabíječka spálí. Někdo nechává nabíječku nonstop v zásuvce v domění, že to není nebezpečné... prý není odběr, tak pohoda... Někdo zase používá mobil jako herní a bez kabelu v posteli se neobejde... takže ho uláme třeba jen za první měsíc.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.