Podle schématu na kontaktu 85 (napájení cívky +). Jinak plus se po sepnutí relé objeví i na 87.
Dobrý den,
chápu to dobře tak? Na relé (C) 30 přívod, 87 odvod, 85 + po sepnutí klíčku a 86 by mělo být taky +? Vede zároveň i do startéru (2).
Aby relé (C) seplo, musí být na cívce mezi 85 a 86 napětí?
Děkuju
Ano, na cívku relé C se musí dostat + na kontakt 85 ze spínací skříňky a mínus-nesprávně "přichází" ze startéru přes dráty vinutí a z "kostry" auta. Jen při startování by se ventilátor měl vypnout, respektive cívka bude mít na obou koncích + a tedy by relé nemělo sepnout.
Aha to by mě nenapadlo, že se mínus dostane na cívku relé přes vinutí startéru, děkuju.
Na startér jde jen napětí po otočení klíčku jen na cívku startéru? Jinak je startér připojený na 12V trvale i při vypnutém klíčku?
Děkuju
Dobrý den,
prosím vas tady jak to mívá startér s připojením?
Je na něm stále napětí 12V ikdyž je klíček zapnut/vypnut?
Pak jenon když přivedu napětí na cívku strtéru tak se roztočí?
Díky