Nejste přihlášen/a.
Dejte foto; komutátory se dají koupit, musíte znát průměry a počet lamel...odletovat původní, stáhnout z hřídele, nalisovat nový...ale rentabilní to nebude; a pořád máte starý motor...nestačilo by jen osoustružení a vyčištění drážek? Proto foto...viděl jsem už hodně podobných rotorů s komutátory, ale že by nešly osoustružit, to byla výjimka...
Stačí, ale je třeba použít pájedlo výkonnější (kolem 250W) a dobře prohřát, aby nevznikl "studený spoj"; tak jsme to kdysi dělali i v navijárně motorů. Dnes jsou spoje lisované...ale berte v potaz, že komutátor je na hřídeli nalisovaný; a nový musí taky dobře "držet"...ale pozor, abyste neměl krátké dráty, pokud jsou stávající lisované a vy je "ucvaknete" i když hned za lamelami...pořádně si to prohlédněte, než uděláte rázný řez...
to by se muselo nadstavit pod bandáží a to spíš potrháte, nebo to správně nezabandážujete a utrhne se to stejně.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.