Nejste přihlášen/a.
Když se dívám na foto desky, odešlo těch součástek "více", minimálně FET2 (tyristor?), R10, a D12, ZD1? A to nevidíme desku celou...Být vámi, ohlídnu se po někom, kdo "zná elektroniku" a bude si s tím vědět rady (a taky si poradí se ss zdrojem pro případné odzkoušení motoru po jeho přeměření...) Dá se alespoň přečíst označení "spínače"? Moc dobře to na foto nevidím...snad přímo...na desce. Jinak servis...sám si to opravit pravděpodobně nesvedete...ale možná se mýlím...
Vidím, že "běžící" pás ještě neběží...zkuste dát typ pásu, výrobce a taky označení desky, případně i foto celé desky, případně po částech...
230 V~ po usměrnění ani zdaleka není 220 V=. Ten motor to nejspíš nepřežije a vzhledem k dotazu bych měl obavy i o přežití tazatele...
Zdravím! Nevíte prosím, jak je to se servisem v době záruky? Tedy myslím tím, jestli je nutné doručit stroj prodejci,nebo ten zařídí servis a oprava se provede doma? Vzhledem k tomu, že pás má minimálně 50kg a má větší rozměry, nevím,jak by to člověk např. osob. autem zvládl. Děkuji.
Tak 230V bude usměrněné pouze z důvodu aby to bylo 230V DC pulzních aby stačil jenom tyristor na regulaci. Tak bych prozkoumal zda je tam nějaký usměrňovač... Pokud není tak to nebude tyristor, ale triak... Nevěřím že je špatný motor, bude špatný ten triak, případně tyristor... A asi to zřejmě odneslo i jeho řízení... Toto není neobvyklá závada... Tyto polovodiče často odcházejí tímto způsobem... Je tam nějaký čitelný štítek na té výkonové součástce? Pochybuji, že by to bylo řešeno přes IGBT tranzistor, výhodnější a hlavně levnější by bylo řešení s tyristorem...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.