Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Vybíta baterie?

Od: tomasrychly odpovědí: 5 změna:
Zdravím vás, mám takový celkem nepříjemný problém. Objednal jsem si reproduktor (JBL xtreme) s jakosti 2. Přišel domů a vše vypadalo v pořádku až na poškozeny obal. Problém nastal když jsem se ho pokusil zapnout to se nic nedělo prostě vyštaveny. Strčím to do nabíječky a už to takhle leží asi 5-6 hodin (baterie má být dobitá prý za 3,5 h) pořád mi blika že se nabíjí jedná čárka jenomže když ho vytáhnu a zapnu tak se nic neděje. Jede pouze v zásuvce. Je možné že byla baterie úplně vybita a je třeba to tam nechat přes noc? Baterie má celkem velkou kapacitu . Díky za veškeré rady

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x
Reklamace je snad jasná.
doplněno 09.04.18 17:44:

Baterie není vybitá, je vadná - pokud je na nabíječce a funguje, pak problém je v kontaktu baterie nebo v baterii.

Když chce někdo reklamovat, musí čekat 30 dnů. Pokud dostane "vadné zboží" a nechce se s tím "..." - prostě vrátí dle zákona ve lhůtě a jde si koupit někam jinam. Vy pak za poškozený obal máte slevu, ale zboží protě je vadné. Takže buď se zachováte jako to první prase a vrátíte v dané lhůtě nebo budete reklamovat. Jinak zásah do baterie - tj. demontáž - znamená ztrátu záruky.


doplněno 09.04.18 21:30:

@rumíček právě popsal způsob řešení prasete... bohužel, odsere si to zase další zákazník...

tomasrychly

Nemyslím si že to je nějaký problém který se nedá vyřešit. Už jen proto že zapnout v zásuvce jde.. jen mi na aplikaci ukazuje že má furt 0%
tomasrychly

Takže mohu přijít do toho obchodu osobně a říct jim že chci zpátky peníze protože mi to přišlo zničené? Omlouvám se za hloupé dotazy nikdy jsem se s takovým problémem nesetkal

tomasrychly: Dojděte do obchodu a oznamte, že odstupujete od kupní smlouvy v zákonné lhůtě 14 dní. Důvod neuvádíte. O funkčnosti / nefunkčnosti ani slovo. Vrátí vám peníze, někdy i poštovné.

V kamenném obchodě se s vámi bavit nebudou, na téma vrácení zboží, vy můžete zboží pouze reklamovat, obchod vám odpoví do třiceti dnů. Vrátit zboží lze pouze v e-shopu a zde platí čtrnáctidenní lhůta, bez udání důvodu.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]