Nejste přihlášen/a.
Jenicku, ptáte se dost často. Rád Vám poradím, ale když člověk dostane odpověď až pod nos, odnese si z toho míň, než když si musí odpovědi najít sám.
Třetí drát Vás nemusí k nabíječce autobaterie zajímat, jestli se nepletu, může to být hlídání teploty baterie stejně jako nějaké referenční napětí - bude záležet na konkrétních výrobcích. Nabíjení autobaterie je samostatná problematika ale propraná snad 100x...
Nabíjecí napětí pro autobaterku musí být kolem 14,2V a rezistor tam být musí, protože ten zdroj autobaterkou vyzkratuješ a odkápl by ti
Jo, je to tak. Že to hlídá teplotu nebo nabití baterky je obrovský nesmysl, proč? Protože o teplotu a nabití se starají obvody v notebooku, tak proč by měl jít nějaký drát navíc do nabíječky.
Má funkci PE, když je napojen na PE v nabíječce...
Doporučuji nastudovat funkci PE
Nic nesmí nikam probíjet a pokud ano, tak PE se postará aby tě to nezabilo, když je toho probíjení moc vyletí jistič.
V nabíječce jako takové je k ničemu, maximálně budou na PE napojeny větší kovové části, jako chladič a podobně...
Aha, takže v automobilu kde je tohle napětí, se baterka jen udržuje nic jiného
Samozřejmě, že tímhle napětím se baterka plně nabije, ale je dobré něčím omezit proud, protože jinak to ten notebookový zdroj nevydrží, vybitá baterka se bude chovat jako zkrat.
vernon:
to platí při provozu, kdy se akumulátor hodně vybíjí. Pokud se vybíjí částečně (tak jako je to v automobillu) tak se baterka plně nabije i pomocí napětí 2,2V na článek.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.