Nejste přihlášen/a.
ANo je chyba, že jste jim to v servisu řekla. Zapomínáte na to, že původní účel lži je sebeobrana :D Pravděpodobně by vám nijak nemohli dokázat vaše přehrání ROM a celý tenhle problém by vůbec nevznikl, prostě by vám dali nový telefon, nebo zaplatili škodu.
V tomhle případě budete asi stát před nepříjemnou volbou. Tou je znalecký posudek a soud. Musíte dokázat, že udělali chybu, což je podle popisu pravděpodobné. Ale nebude to lehké vzhledem k vašemu přehrání ROM, nikoliv nemožné. Jen pro upřesnění, bypass jde většinou udělat i bez prográmků, stačilo obnovit tovární nastavení telefonu a při samotném bypassu použít nově vytvořený google účet. No nic, už je pozdě honit toho bycha nebo co, teď si musíte rozmyslet, jestli vám to stojí za to se s nimi soudit.
Možná bych zkusil ještě před podáním žaloby zkontaktovat majitele, nebo provozovatele servisu a zkusit se s ním mimosoudně dohodnout. Pokud dohoda nebude možná a vy budete chtít stále svoji spravedlnost, tak podejte žalobu, podnět ČOI a anonymně je udejte na finančáku, že nedávají účtenky. Prostě jim to zavařte :D
to : Evidentně nechápete situaci. Servis udělal metodickou chybu a otočil se na tom, že jim paní řekla o svém pokusu s ROM. Co s takovýma? Jedině jim to zavařit. Jde o to je dostat pod tlak, vytrhnout je z apatie a pocitu beztrestnosti, nikoliv o kriminální jednání a vydírání. Ujasněte si pojmy a dojmy.
I a anonymně je udejte na finančáku, že nedávají účtenky. Prostě jim to zavařte :D
A co třeba jim dojít rozbít výlohu, zapálit obchod, metoo... To jí také pomůže?
Tady už by poradil jedině nějaký soudní znalec, nebo nějaký nezávislý odborník. Pochybuji že tady na poradte.cz někdo takový je. Potřebujete vědět, jak je možné telefon dostat do takového stavu, jestli je ta verze servisu vůbec možná. Můžou mít sice video, kde je zachycená celá procedura, ale to nevylučuje, že udělali metodickou chybu, třeba flashovali špatný systém, nebo měli vadný kabel, přepětí na kabelu, nebo něco jiného. Musí se na to podívat někdo znalý v oboru.
Jestli se vám tedy chce s tím něco dělat, zajděte si s flashkou pro to video do servisu, dejte telefon do jiného autorizovaného servisu a nechte si vyhotovit posudek, jestli se to mohlo udát tak, jak píše v technické zprávě předchozí servis. Ale bude vás to něco stát, zadarmo to nebude.
Já osobně velmi pochybuji, že se to mohlo stát tak, jak píše servis. Už jsem pár ROM v životě měnil. Ale nejsem odborník, neznám přesné postupy v servisech. Více už neporadím.
@martinka - Nechci zacházet tak daleko abych chodila po soudech atd, ale taky nejsem typ člověka který i přes svojí nespojenost s danou službou drží hubu nebo nadtím mávne rukou aby nemusel řešit problémy.
Jenže pokud servis odmítá odpovědnost, jinou možnost nemáte. Možná ještě kontaktovat toho majitele, jak zní výše uvedená rada - ovšem taky s nejistým výsledkem.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.