Nejste přihlášen/a.
Já to nevnímám jako slovíčkaření ani jako klamání spotřebitele. Očividně nejde o "klasickou záruku", ale o pojištění, z něhož při pojistné události vznikne nárok na plnění podle podmínek pojistné smlouvy a VOP.
... nelze-li Věc vyměnit (není možné nabídnout pojištěnému Věc, jejíž vlastnosti/parametry by odpovídaly poškozené Věci), pojištěnému vyplatí pojistné plnění odpovídající výši časové ceny Věci.
Pojistné plnění bude pojištěnému uhrazeno převodem na bankovní účet dle jeho pokynů, příp. bude poskytnut dobropis.
Problém by podle mne mohl nastat ve stanovení výše časové ceny Věci, případně v neshodě ohledně formy plnění (převod na účet nebo dobropis).
[Neznám žádnou pojištovnu, která by v případě pojistné události nahradila plnou kupní cenu poškozené věci, vždycky jsem se setkala s nějakou amortizací.]
Je to jasné, jde o pojistnou smlouvu a ne o klasickou prodlouženou záruku od výrobce či obchodu (NEZAMĚŇOVAT), vyplácí se v tomto případě pojistné plnění odpovídající výši časové ceny věci (amortizace).
"Šikovní" prodavači vydávají pojistky za prodlouženou záruku...a "šikovní" pojištováci vám pak "vysvětlí" proč zrovna ve vašem případě není náhradní plnění možné ) vydělat musí všcichni...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.